آیت‌الله علوی گرگانی: رسانه ملی رضایت مردم را جلب کند

به گزارش رکنا از قم، وی ‌امروز در دیدار پیمان جبلی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به تلاش دشمنان برای دین‌زدایی از جوانان اظهار داشت: ضروری است، صدا و سیما با تولید برنامه‌های غنی دینی، از حریم دین حراست کند.     

رییس رسانه ملی نیز در ابتدای دیدارهای خود با مراجع تقلید و علما، شعار رسانه ملی در دوره جدید را هویت‌محوری و عدالت‌گستری عنوان و بیان کرد: رسانه ملی در دوره جدید تمام تلاش خود را برای بازسازی و تقویت هویت ملی دینی و انقلابی به کار خواهد گرفت.

جبلی با بیان اینکه تلاش می کنیم، صدای مردم برای حکومت و بیانگر خدمات نظام اسلامی برای مردم باشیم؛ افزود: رسانه ملی موظف است از داشته‌های مردم در حوزه های گوناگون از جمله دین، فرهنگ، اخلاق، اقتدار و وحدت محافظت کند و واسطه ای امین میان مردم و دولت باشد.

وی توجه به عدالت را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای رسانه ملی برشمرد و گفت: همان طور که حکومت امانتدار مردم است، رسانه ملی هم ضامن امانت مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

پیمان جبلی رییس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، امروز با سفر به شهر قم با تعدادی از مراجع تقلید و علمای حوزه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

نظری/ قم

 

کدخبر: 743971 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟