اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در قم

به گزارش رکنا، سرهنگ "غلامرضا صدفی" اظهارداشت: طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی و رسوبی تا 8 سال زیر سال ساخت به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و صیانت از اموال مردم به مدت 2 ماه در قم اجرائی می شود.

وی ادامه داد: این طرح در تاریخ 17 آبان ماه به مدت 2 ماه اجرائی شده و مالکان، متصرفان و نمایندگان قانونی می توانند صرفاً با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ترخیص اقدام نمایند.

طرح ترخیص موتورسیکلت های توقیفی در قم اجر شد

سرهنگ صدفی اظهارداشت: ارائه قبض رسید پارکینگ، پرداخت خلافی و هزینه های پارکینگ یا حمل، ارائه سند مالکیت(برگه سبز)، کارت شناسایی موتورسیکلت و سند کارخانه سازنده در خصوص موتورسیکلت های فاقد پلاک الزامی بوده و پرداخت خلافی بالای یک میلیون تومان بصورت اقساطی امکان پذیر است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم خاطر نشان کرد: طرح مذکور صرفاً شامل موتورسیکلت های می شود که قبل از تاریخ 29 اسفند ماه 98 توقیف شده باشند و شامل دیگر موتورسیکلت ها نمی شود.

سرهنگ صدفی با تاکید بر این که طرح مذکور به مدت 2 ماه ارائه خواهد شد، افزود: متقاضیان جهت ترخیص موتورسیکلت عجله نکنند و حتماً شیوه نامه های بهداشتی را در زمان مراجعه مدنظر قرار دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 625112 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟