به گزارش رکنا، حجت‌الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل در نشست با هیات اندیشه‌ورز بسیج رسانه این شهرستان گفت: فعالیت قهوه‌خانه‌ها مشکلی ندارد، اما استعمال قلیان در اماکن عمومی جرم است و با متخلفین برخورد می‌شود.

او افزود: بعد از فروکش کردن کرونا هم قلیان در قهوه‌خانه‌ها نباید استعمال شود.

حجت‌الاسلام ملاکریمی گفت: شاید برخی بازاریان از جدیت ما نسبت به بسته شدن بازار در روز‌های شیوع کرونا گلایه‌مند بودند، اما این کار به نفع سلامت خودشان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل ادامه داد: ۷۰ تا ۸۰ درصد واحد‌های تجاری را به همراه فرمانده انتظامی شهرستان پیاده و بدون خودرو بازید کردیم و این جدیت باعث شد که الان در وضعیت بهتری نسبت به قبل باشیم.

او با اشاره به اینکه در بیش از ۱۰۰ مورد از کشفیات کالا‌های بهداشتی احتکار شده شخصا حضور داشتم از سازمان اطلاعات سپاه شهرستان و استان مازندران و اطلاعات انتظامی شهرستان قدردانی کرد و گفت: در یک منزل بیش از ۱۴۰هزار ماسک کشف و ضبط کردیم که کیفرخواست آن نیز صادر شد.

حجت‌الاسلام ملاکریمی گفت: در بحران شیوع کرونا چندین انبار بزرگ احتکار کالا‌های بهداشتی کشف و اقلام با اولویت بیمارستان‌ها توزیع شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل افزود: در جریان کرونا اگر همیاری، تعامل و تفکر گروه‌های جهادی و بسیجی در شهرستان حاکم نبود ما همچنان در بحران و وضعیت قرمز قرار داشتیم.

او گفت: نقش بی‌بدیل رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی به‌موقع و شفاف و به دور از فضا‌های سیاسی در کنار دستگاه قضایی می‌تواند منجر به اعتمادسازی در جامعه شود و در مبارزه با فساد به ما کمک کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 569350 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟