سردار محمدیان : پلیس همواره در معرض قضاوت و نظرات مردمی قرار دارد

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به نقش برجسته مساجد در ارتقا امنیت محلات و حل مشکلات مردم از همراهی شهروندان با پلیس Police در اجرای ماموریت های نیروی انتظامی و تامین نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد.

وی گفت: در برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب یک برنامه کلان ، پلیس به صورت محله به محله در مساجد سطح استان حضور خواهد یافت و ضمن شنیدن خواسته های مردم در حوزه های امنیتی ،مقابله با ناهنجاری ها و جرایم اجتماعی پاسخگوی خواسته های آن ها خواهد بود .

این مقام انتظامی با تاکید بر سختی های کار ماموران پلیس گفت : این که در میان مردم باشید و همزمان نقش ناظر را داشته و به نحوی عمل کنید که هم به قانون Law عمل شود ،هم امنیت برقرار گردد و هم مردم رضایت داشته باشند از ظرافت های کار پلیس است و این امر در سایه تعاملات اجتماعی شکل می گیرد.

سردار محمدیان با بیان این که پلیس شبانه روز در معرض قضاوت Judgment و دیدگاههای مردمی است این امر را از افتخارات ناجا در جلب اعتماد و مشارکت های مردمی برشمرد.

فرمانده انتظامی استان البرز به همراه جانشین فرمانده انتظامی و جمعی از فرماندهان و روسای پلیس های تخصصی در محیطی کاملا گرم و صمیمی پاسخگوی در خواست ها و مشکلات نمازگزاران و اهالی منطقه کلاک بودند . برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 376989 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟