امیدآفرینی در اجتماع از دیگر رویکردهای نیروی انتظامی در اجرای برنامه هاست

به گزارش رکنا از قزوین،سردار علی ابراهیمی در چهارمین روز از هفته ناجا در همایش امنیت و صنعت که روز سه شنبه با حضور استاندار، دادستان، رئیس اتاق بازرگانی در ستاد مرکزی نیروی انتظامی قزوین برگزار شد، اظهارداشت: شعار پلیس هوشمند و امنیت پایدار را با رویکرد جامعه محوری و مشارکت آحاد جامعه در ماموریت ها محقق خواهیم کرد و امیدواریم با حمایت مردم بتوانیم به موفقیت های بیشتری دست یابیم.

وی اضافه کرد: پژوهش محوری نیز در برنامه ها لحاظ شده و به صورت علمی و تحقیقی به دنبال راهکارهایی برای تقویت امنیت در جامعه و کاهش جرم هستیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین اظهارداشت: از کارآفرینان، سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و نیز کارگران که در به چرخش درآوردن خط تولید و کمک به اشتغال ورفع بیکاری همت کرده اند تشکر می کنیم و با حمایت جدی از فعالان اقتصادی امیدواریم به رفع موانع هم کمک شود.

وی بیان کرد: برای تقویت امنیت در استان اقدامات پیشگیرانه، کشف جرایم، کنترل و مقابله با هر گونه تهدید امنیتی در اولویت است و تلاش می کنیم امنیت اجتماعی و اقتصادی برای فعالیتها بخوبی مهیا شود.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: باید بستر اجتماعی به گونه ای مهیا شود تا امنیت و آرامش در جامعه حاکم شده و صنعتگران ما هیچ دغدغه ای جز تولید نداشته باشند زیرا باور داریم در صورت وجود امنیت پایدار شاهد رونق اقتصادی و جهش تولید خواهیم بود.  

 

 

 

 

کدخبر: 729403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟