استاندار قزوین:پایبندی به اصول و ارزشهای اخلاقی در جامعه ضروری است

​استاندار قزوین گفت: پایبندی به اصول و ارزش های اخلاقی یکی از ضروریاتی است که باید مردم و مسوولان به آن توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ما ، هدایت الله جمالی پور در مراسم افتتاح یک واحد آموزشی در شهرستان بویین زهرا به مناسبت دهه مبارک فجر افزود: رویکرد دولت تدبیر و امید توسعه خدمات در مناطق روستایی است که این مهم نشات گرفته از دیدگاه امام راحل و در اولویت قراردادن خدمات رسانی به مناطق محروم است.

وی اظهار داشت: روحیه خودباوری و اعتماد به نفسی که انقلاب اسلامی در مردم ایران به ویژه نخبگان به وجود آورده، پیشرفت‌های شگرفی را در عرصه های مختلف د رقم زده است.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز در بحث پزشکی کشورمان پیشرفتهای زیادی کرده و قابل  مقایسه با رژیم طاغوت نیست و در حوزه باروری جزو ۵ کشور مطرح دنیا هستیم .

 جمالی پور افزود: استقلال، آزادی و امنیت از برکات انقلاب اسلامی و این نظام مقدس است که برکسی هم پوشیده نیست.

وی تصریح کرد:با گذشت ۴۲ سال از انقلاب باید ببینیم چقدر در صیانت از حقوق مردم موفق بودیم چرا بداخلاقی حاکم شده و بی تقوایی سیاسی رواج یافته است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین بر نهادینه سازی اخلاق در مدارس تاکید کرد اظهار کرد: اصل اخلاق و حقوق مردم نیاز اساسی جامعه امروز است و نباید دعواهای سیاسی موجب خدشه دار کردن این اصول شود.

جمالی پور خاطرنشان کرد: شرایط کنونی که دشمنان همه امکانات خود را بسیج کرده‌اند تا مانع پیشرفت کشور شوند و القا کنند جمهوری اسلامی توان کار ندارد، همه باید کنار هم باشیم و نقشه‌های استکبار را خنثی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قصد توسعه یافتگی داریم  مسیر آن از مدرسه می گذرد و باید دانش آموزان ما پایبند اخلاق و ارزشهای تعالی باشند.

جمالی پور اضافه کرد: علم و دانش، اگاهی و توسعه فرهنگی کشور و تربیت نسلی فعال و پویا و تلاشگر در کلاس های درس و مدارس استاندار محقق می شود.

قزوین رکنا سمانه مافی

 

کدخبر: 658156 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟