تصمیم‌گیری در مورد سفرهای نوروزی قزوین منوط به نظر ستاد کروناست

​  معاون استاندار قزوین گفت: هر گونه تصمیم در مورد سفرهای نوروزی منوط به نظر و تصمیم ستاد استانی و ملی مقابله با کروناست.

به گزارش خبرنگار ما ، علی فرخزاد  اظهار کرد: با توجه به مشکلات تامین برق در استان از سوی نیروگاه های حرارتی چراغانی معابر برای گرامیداشت عید نوروز توسط شهرداری ها مؤکداً ممنوع است.  

وی بیان کرد: بنابراین در روزهای مانده به نوروز و بعد از آن امکان چراغانی خیابان ها و اماکن عمومی را نداریم و آذین بندی این اماکن و گذرگاه های شهری فقط با استفاده از پرچم، پلاکارد، بنر، فیسکچر، تیربرد و سایر تجهیزاتی انجام می شود که استفاده از آنها مستلزم مصرف برق نیست.

این مقام ‌مسئول خاطر نشان کرد : با توجه به مشکلاتی که در تامین و توزیع برق در فصل سرما وجود دارد، شهروندان هم باید پای کار بیایند و با صرفه جویی در مصرف برق قدری از بار سنگین تامین برق روی دوش نیروگاه های ما کم کنند.

وی افزود: هر گونه تصمیم در مورد سفرهای نوروزی منوط به نظر و تصمیم ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا است؛ با این حال باید آمادگی این را داشته باشیم که اگر شرایط ویژه ای از سوی این ستادها برای سفر اعلام شد و اقداماتی برایش تعریف کردند، غافلگیر نشویم و از قبل هماهنگی و آمادگی داشته باشیم.

فرخزاد در پایان گفت: اگر با انجام مسافرت های نوروزی ممانعت شود، باید برای آن هم برنامه ریزی داشته باشیم و به لحاظ الزامات کرونایی آمادگی انجام سفرها را داشته باشیم.

قزوین رکنا سمانه مافی

 

کدخبر: 657825 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟