مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین:از افتتاح و کلنگ زنی ۵۰ پروژه عمرانی در استان خبر داد

​مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین از افتتاح وکلنگ زنی ۵۰ پروژه عمرانی:، خدماتی و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۳۹۷ میلیارد ریال در شهرداریهای استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما ، مصطفی صالحی تصریح کرد:  از ابتدای سال ۹۸ با تلاش مسوولان بویژه مدیران شهری استان و فراهم کردن زیرساخت های اقتصادی و زیر بنایی و با جذب سرمایه گذاران، گام های مهمی در جهت پیشرفت شهر های استان برداشته شده است.

وی ادامه داد: شش ماهه نخست امسال همزمان با هفته دولت ۵۳ پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در شهر های استان‌ قزوین با اعتباری افزون بر ۹۵۰ میلیارد ریال بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی شد.

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری قزوین اظهار کرد: هدف عمده ما تکمیل طرح‌ها و پروژه های نیمه‌ تمام  است و در دهه فجر سعی شد تا پروژه‌های مهم و دارای اولویت در جهت رفع مشکلات و افزایش اسایش شهروندان بهره برداری و افتتاح گردد.

صالحی بیان کرد : تلاش می شود برای سال آینده نیز پروژه‌های متعدد عمرانی، فرهنگی، خدماتی را که ضروری و مورد نیاز مردم است در جهت رفاه هرچه بیشتر آنها، آماده افتتاح کنیم تا در مناسبت‌های پیش رو این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

وی اظهار کرد: این دهه یادآور قدرت، شکوه و حضور حماسی مردم و به ثمررسیدن خون شهیدان است و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی و آرامش امروز ما حاصل خون هزاران شهید  است. 

صالحی در پایان گفت: تلاش شبانه روزی دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص شهرداری ها در استان قزوین و حفظ وحدت و همدلی بین آنها با هدف خدمت رسانی بی منت به مردم، سبب پیشرفت و توسعه حوزه‌های شهری شده است.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 657514 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟