دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان:از تقدیر هشت دستگاه برتر در احیای حقوق عامه خبر داد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از هشت دستگاه برتر در احیای حقوی عامه با اهدای لوح تقدیر و تندیسی تقدیر به عمل امد.

به گزارش خبرنگار ما،حسین رجبی در اولین جلسه گردهمایی شناخت ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان در احیای حقوق عامه گفت:از هشت دستگاه برتر در احیای حقوق عامه شامل شبکه بهداشت و درمان،شهرداری تاکستان،اداره صنعت و معدن و تجارب،اداره محیط زیست،اداره دامپزشکی،اداره ثبت اسناد و املاک،اداره بهزیستی،اداره بنیاد شهید شهرستان تاکستان تقدیر به عمل امد.

وی بیان کرد:۱۹۹۸ طرح و برنامه در حوزه احیا حقوق عامه در ده ماهه سال جاری در شهرستان تاکستان اجرا گردیده که ۱۲۵ طرح مربوط به مجموعه دادستان شهرستان می باشد.

این مقام مسئول بیان کرد:هدف از برگزاری این جلسه شناخت ظرفیت های دستگاه های اجرایی شهرستان،تقدیر از دستگاه هایی که بیشترین عملکرد را در حوزه احیا حقوق عامه داشته اند و همچنین ترسیم نقشه راه برای سال ۱۴۰۰ در اجرای بهتر حقوق عامه نی باشد.

وی در ادامه به برخی از طرح های اشاره شده در سطح شهرستان تاکستان که در سطح کشور نیز اجرا شده پرداخت که در این باره اظهار داشت:طرح رفع توقیف از موتورسیکلت های توقیفی ،تشکیل قرا گاه جهش تولید و اشتغال زایی برای ۱۵۰۰ نفر از جوانان در شهرستان،تشکیل قرارگاه پیشگیری از سرقت با ایجاد گشت رضویون و گشت باغات که منتهی به کاهش ۶۲ درصدی سرقت از باغات شده نمود.

رجبی در پایان بیان کرد:نتایج طرح های مذکور منتهی به کاهش ۵۱ درصدی جرائم خشن در سطح شهرستان،کاهش ۳۱ درصدی محکومیت کیفری شهرستان،کاهش ۶۰ درصدی سرقت از باغات ،کاهش ۵۰ درصدی جرائم اینترنتی،کاهش ۱۷ درصدی جمعیت کیفری زندان ،افزایش ۲۲ درصدی سازش در پرونده های کیفری ،کاهش ۸۵ درصدی مطالبات عمومی کارگران از طریق تجمع و افزایش ۵۳ درصدی رفع تصرف از اراضی ملی به  نسبت سال قبل شده است.

قزوین رکنا سمانه مافی

کدخبر: 656691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟