استاندار قزوین:از تغییر مدیران کم کار بانکی خبر داد

​استاندار قزوین گفت: برای تغییر و جابه جایی مدیران بانکی کم کار و کم توجه به پرداخت تسهیلات مصوب کرونا و اشتغال روستایی از طریق مکاتبه و درخواست با مرکز اقدام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار ما ، هدایت اله جمالی پور در نشست کارگروه امور اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین افزود: مدیران بانکی که در پرداخت تسهیلات مصوب عملکرد مناسبی داشته اند نیز در شورای اداری استان معرفی و تجلیل می شوند.

وی اظهار داشت: تا پایان بهمن ماه باید همه پرونده های موجود در بانک ها در این خصوص تعیین تکلیف شوند و اگر مورد و مشکلی پیش روی پرداخت وام ها وجود دارد نیز باید مطرح و به سرعت حل شود.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر پرونده ای از این تسهیلات پس از بهمن ماه روی میز مدیران بانک ها قرار داشته باشد، با مدیران بانک های متخلف برخورد می شود.

جمالی پورافزود : مراقبت از اقتصاد کشور و ایجاد فرصت برای آن از وظایف مدیران دستگاه ها و بانک هاست و کوشش در این زمینه باعث رونق اشتغال و اقتصاد کشور شده .

وی خاطر نشان کرد : باید بدانیم که هرگونه کوتاهی و کم کاری کارشناسان و مدیران در دستگاه های اجرایی، بر اقتصاد و توسعه کشور تاثیر منفی می گذارد و تبعات سوء اجتماعی و امنیتی را به دنبال دارد.

جمالی پور در پایان تاکید کرد: مدیران باید از اختیارات خود به منظور حل موانع و مشکلات سرمایه گذاران نهایت استفاده را ببرند و حضور سرمایه گذار را فرصتی برای توسعه بیشتر کشور بدانند.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 655713 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟