فرماندار شهرستان قزوین :شغل رانندگان تاکسی جزو مشاغل سخت می باشد.

​فرماندار شهرستان قزوین گفت : از سختی کار در تاکسیرانی خبر داد، شغل رانندگان تاکسی جزو مشاغل سخت می باشد.

به گزارش خبرنگار ما ، محمد شفیعی در دیدار با جمعی از نمایندگان تاکسیران این شهرستان گفت : با توجه به سختی کار رانندگان تاکسی که به جرات می توان آن را شغلی فرسایشی نام برد متاسفانه جزو مشاغل سخت محسوب نمی شود و شاهد درآمد و دریافت تسهیلات قابل قبولی برای این قشر زحمت کش در جامعه نیستیم.

وی اظهار کرد : امیدواریم با طرح این موضوع در جلسات استانی گام های مثبتی در راستای رفع مشکلات رانندگان تاکسی برداریم .

فرماندار استان قزوین بیان کرد : از رانندگان تاکسی زحمت کش این شهرستان تشکر و قدردانی می کنم چراکه این قشر هر روزه در ساعات مختلف شبانه روز در حال جابجایی خانواده ها و شهروندان در سطح شهر بوده و همواره باعث اعتماد روزافزون جامعه به ناوگان حمل نقل شهری می شوند و رانندگان تاکسی امین مردم هستند.

شفیعی در پایان گفت : با توجه به اتفاقات روزمره در هر جامعه ای همیشه عده ای موافق و عده ای در حال نقد و بررسی مسائل روز کشور و دنیا هستند که معمولا با بیان مشکلات خود بحث و گفت و گو در محیطی غیر رسمی آغاز و رانندگان ناوگان حمل و نقل شهری بخصوص رانندگان تاکسی شنوایی درد ها ، مشکلات و چالش های جامعه هستند.

شایان ذکر است در این دیدارعرشیان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قزوین، اعضای هیئت مدیره تعاونی و نمایندگان خطوط تاکسیرانان حضور داشتند که پس از بیان مشکلات رانندگان ، فرماندار شهرستان قزوین پیگیری و رفع مشکلات مطروحه را در دستور کار قرار داد.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 652037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟