تقدیر استاندار قزوین از دست اندرکاران اجرای پویش "هر هفته الف – ب ایران"

 استاندار قزوین در مراسم تجلیل از دست اندرکاران اجرای "پویش هر هفته الف – ب ایران"در استان اظهار کرد که از سوی وزارت نیرو مطرح شده و طی آن به صورت هفتگی پروژه های صنعت آب و برق در سطح کشور و از جمله در این استان افتتاح و بهره برداری می شود قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار ما، هدایت الله جمالی پور در آیین قدردانی از دست اندر کاران پویش مذکور که با رونمایی از کتاب دلگرمی ها و همراهی ها نیز ادامه یافت، افزود: اینکه اجرای پروژه های زیر بنایی با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی و نیز شیوع بیماری کوید 19 در جریان است قابل توجه می باشد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های زیربنایی در استان جهادی بوده و می تواند زمینه ساز توسعه پایدار در سایر زمینه های اقتصادی، اجتماعی و ... را مهیا کرده و نیز موجب ارتقای سطح پیشرفت جامعه شود.

در ابتدای این مراسم نیز، داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین و رییس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان قزوین گزارشی از پروژه های اجرا شده و در دست اجرای صنعت آب و برق استان ارائه داد و از مساعدت های استاندار قزوین در اجرای این پروژه ها تقدیر کرد. 

در ادامه این مراسم که به صورت ویدئو کنفرانس مستیقم و مجازی با همایش مربوطه در وزارت نیرو در ارتباط بود، لوح تقدیر و تندیسی از سوی رضا اردکانیان، وزیر نیرو به هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین، سعید بهادیوند چگینی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین به عنوان همراهان "پویش هر هفته الف – ب ایران" اهدا شد.

قزوین رکنا سید مرتضی نصری

کدخبر: 645997 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟