طرح ترافیک زمستانی از فردا در استان قزوین اجرا می‌شود

طرح ترافیک زمستانی از فردا در استان قزوین اجرا می‌شود؛معاون استاندار قزوین گفت: با توجه به لزوم توجه جدی‌تر به حفظ ایمنی مردم و رانندگان در فصول سرد طرح زمستانی طرح ترافیک زمستانی از فردا در سطح محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود.

 علی فرخزاد عصر دیروز در آخرین جلسه شورای ترافیک و حمل‌ونقل استان قزوین که در سالن جلسات باقرالعلوم(ع) ساختمان مدیریت بحران استانداری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به لزوم توجه جدی‌تر به حفظ ایمنی مردم و رانندگان در فصول سرد طرح ترافیک زمستانی از فردا در سطح محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه راهداری و حمل‌ونقل‌ جاده‌ای در فصل زمستان رموز و نکات ظریف خاصی دارد، اضافه کرد: تصمیم‌گیری در مورد مسدودسازی جاده در روزهای بارش برف و باران در فصل زمستان مستلزم محاسبه دقیق است و اگر قرار بر بسته‌شدن جاده بود، باید جاده را درست و به موقع ببندیم تا دچار ترافیک بالا و تصادفات زنجیره‌ای نشویم.

فرخزاد با تاکید بر لزوم هماهنگی بین پلیس راه و اداره‌کل راهداری استان ادامه داد: وقتی جاده‌ای مسدود می‌شود، باید ترافیک ایجادشده را در جاده‌ها و محورهای جایگزین تقسیم کنیم و این تقسیم‌بندی بار ترافیکی باید با اطلاع مرکز مدیریت اطلاعات‌ راه‌ها و ستاد راهور استان قزوین انجام شود.

قزوین رک نا سمانه مافی

 

کدخبر: 642385 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟