«تِنِت» چه زمانی اکران می شود؟

هنوز تاریخ جدید اکران این فیلم علمی تخیلی که به شکلی جذاب رویدادهایش را به شیوه «وارونگی زمان» به تصویر می کشد، مشخص نشده است.

به گزارش رکنا ، اکران فیلم سینمایی «تِنِت» ساخته «کریستوفر نولان» که همچنان به عنوان مهم ترین فیلم سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شده، در تاریخ ۱۲ آگوست لغو و به تعویق افتاد. هنوز تاریخ جدید اکران این فیلم علمی تخیلی که به شکلی جذاب رویدادهایش را به شیوه «وارونگی زمان» به تصویر می کشد، مشخص نشده است.

کمپانی برادران وارنر «تِنِت» را از تقویم انتشار خود حذف کرد، این در حالی است که سینماداران امیدوار بودند که اکران این فیلم علمی تخیلی اثر «کریستوفر نولان» در اواخر فصل تابستان جانی دوباره به این صنف ببخشد.

اگرچه با توجه به عدم اطمینان گسترده در مورد بازگشایی سینماها در سرتاسر جهان، این تصمیم بیش از پیش پیچیده است و برنامه پر پیچ و خم هالیوود برای احیای فیلمبرداری را پیچیده تر می کند.

تاریخ اولیه اکران تنت 17 جولای بود

«تِنِت» اول قرار بود طبق برنامه ریزی در تاریخ ۱۷ ماه جولای اکران شود که بخاطر بحران کرونا به ۳۱ جولای موکول شد و پس از آن نیز تا ۱۲ آگوست به تعویق افتاد. فعلا مشخص نیست که چه تاریخی مخاطبان به استقبال این فیلم خواهند رفت با این وجود استودیو تاکید کرده که خیلی زود تاریخ جدید را اعلام خواهد کرد.

«توبی امریچ»، رئیس کمپانی برادران وارنر در بیانیه ای گفت: ما تاریخ انتشار جدید ۲۰۲۰ فیلم «تنت» را خیلی زود اعلام خواهیم کرد. این فیلم ساخته «کریستوفر نولان» بسیار گیرا و فوق العاده چشمگیر است.

وی افزود: هدف ما در طول این فرآیند حصول اطمینان از موفقیت برای فیلم هایمان بوده است و در عین حال آماده هستیم تا به محض بازگشایی مجدد با خیال راحت، از شرکای سینمادار خود با فیلم های جدید حمایت کنیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 588798 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟