حسینی: اسیر کم تجربگی بازیکنان شده‌ایم اما من مقصرم

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی، درباره شرایط تیم فوتبال پیکان قبل از دیدار هفته هشتم با آلومینیوم اراک، اظهار داشت: بعد از شکست تلخی که مقابل تیم ذوب‌آهن داشتیم، طبیعی است از نظر روحی شرایط چندان مناسبی نداشته باشیم. با این حال سعی کردیم ریکاوری مناسبی برای بازیکنان در نظر بگیریم و بتوانیم آنها را به شرایط خوب قبل برگردانیم. تمرینات را به صورت منظم پیگیری می‌کنیم و امیدوار هستیم با یک نتیجه خوب مقابل آلومینیوم اراک، جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود ببخشیم.

او درباره بحث‌هایی که پیرامون داوری مسابقه گذشته با ذوب‌آهن پیش آمد و با توجه به اظهارنظر برخی کارشناسان به نظر می‌رسید تیم پیکان از این ناحیه ضرر کرده، گفت: کارشناسان در این باره نظر دادند و همه دیدند چه اتفاقاتی افتاده است. با خودم عهد کردم درباره قضاوت داوران صحبتی انجام ندهم؛ چرا که احساس می‌کنم داوران فوتبال ما فشار زیادی را تحمل می‌کنند و باید کمک کنیم این فشار از روی آن‌ها برداشته شود.

سرمربی پیکان افزود: اینکه بعد از بازی‌ای که سوت خورده و نتیجه‌اش هم معلوم شده، بخواهیم به یک داور حمله کنیم جز اینکه فضای فوتبال را بهم بریزد فایده دیگری ندارد. به بازیکنانم هم گفته‌ام درباره داوران صحبت نکنند. فقط امیدوارم هرچه سریع‌تر VARبه ایران بیاید تا برای همه تیم‌های لیگ برتری عدالت رعایت شود و این بحث‌های حاشیه ای خاتمه یابد.

حسینی با اشاره به اشتباهات فردی بازیکنان پیکان در مصاف‌های گذشته عنوان کرد: همه می‌دانند که پیکان یک تیم جوان است و پایین‌ترین میانگین سنی در ایران و آسیا را به خود اختصاص داده است. وقتی شما با جوانان کار می‌کنید، باید آستانه تحمل‌تان را هم بالا ببرید. در سال‌های گذشته همیشه دوست‌داشتم این ریسک را بپذیرم و به جای اینکه لقمه آماده را بردارم و هزینه زیادی روی دست باشگاهم بگذارم، با انتخاب بازیکنان جوان و آینده‌دار سعی کردم به آن‌ها و فوتبال ایران خدمتی انجام بدهم.

وی ادامه داد: در پیکان همین رویه را جلو می‌بریم. منتهی وقتی جوان بازی می‌دهید باید تحمل اشتباهات آن‌ها را نیز داشته باشید. تیم ما از ابتدای فصل گذشته لیگ برتر تا همین حالا که 7 مسابقه از فصل جاری گذشته موقعیت بسیار زیاد گلزنی را در بازی‌های مختلف از دست داده است. در سوی مقابل در بسیاری از بازی‌هایی که بازنده شدیم یا برد را با تساوی عوض کردیم، تیم برتر میدان بودیم اما روی یک اشتباه یا یک لحظه غفلت، دروازه‌مان باز شده است.

حسینی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پیکان گفت: تیم ما بارها و بارها اسیر کم تجربگی شده اما تاکید می‌کنم که همه این‌ها مقصرش من هستم. شک ندارم جوانان تیم ما آینده فوتبال ایران را می‌سازند و به همین دلیل با هر شرایطی پشت همه نفرات تیمم ایستاده‌ام. حتی اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، بازهم حامی آن‌ها هستم؛ چون برایم مثل روز روشن است میدان دادن به آن‌ها خدمت به فوتبال ایران است.

انتهای پیام/

کدخبر: 830506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟