واکنش نورافکن به دو دستگی در تیم‌ملی

به گزارش رکنا، سپاهان امشب (جمعه) در چارچوب هفته نخست لیگ برتر با نتیجه ۲ بر صفر استقلال را شکست داد. امید نورافکن، پس از این بازی اظهار کرد: اولین بازی لیگ را خوب پشت سر گذاشتیم. در نیمه اول استقلال از ما سرتر بود اما در نیمه دوم سوار بازی شدیم و دو گل زدیم و چند موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم که اگر خوش شانس بودیم به گل می‌رسیدیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کردند مقابل استقلال به پیروزی برسند، گفت: دوتا از بهترین تیم‌های ایران با هم بازی داشتند و سخت بود که از اول بازی برای سه امتیاز بازی برویم اما با آنالیزی که داشتیم به پیروزی رسیدیم. امسال شرایط تفاوت دارد و پنجشنبه با نساجی بازی داریم که ان‌شاءالله به پیروزی برسیم.

بازیکن ملی‌پوش سپاهان درباره وضعیت تیم‌ملی و نظرات بازیکنان بیان کرد: ما تابع کاپیتان‌های تیم‌ملی هستیم و هر تصمیم جمعی گرفته شود به آن عمل می‌کنیم. امیدواریم در آخر هر چه حق باشد، اتفاق بیفتد.

نورافکن درباره شائبه دو دستگی بین بازیکنان تیم‌ملی توضیح داد: این را همه مردم را می‌دانند. برخی یک مسئله را می‌پردازند و برخی یک مسئله دیگر را می‌پردازد و هرکس شخصی تصمیم می‌گیرد. این یک حاشیه است.

انتهای پیام/

کدخبر: 813800 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟