فلاحت‌زاده: با وریا خوب برخورد نشد/ ضعف مدیریت، زمان را از استقلال گرفت

فرشاد فلاحت‌زاده بازیکن سابق تیم استقلال در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت: آمدن سجاد و کاوه برای استقلال خوب است ولی در پست‌های دیگر هنوز با کمبود مواجه هستیم. تیم رقیب یعنی پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات چقدر خوب کار کرده است و ما از این تیم عقب افتاده‌ایم.

وی ادامه داد: مدیریت در یک تیم نقش اساسی دارد و آجورلو و مشاورانش باعث شدند زمان حیاتی و خوبی را استقلال از دست بدهد. امیدوارم علی کریمی هم به این تیم اضافه شود و هنوز برای خرید بازیکنان خوب و با کیفیت فرصت هست.

پیشکسوت استقلال در خصوص نوع برخورد با وریا غفوری گفت: واقعا متاسفم از اینکه با کاپیتان و بزرگ تیم این جور برخورد می شود و اصلا کاری به شرایط فنی وریا غفوری ندارم و فقط می‌توانم بگویم که برای این تیم زحمت زیاد کشیده و یادمان نرود وقتی تیم مربی ندشات برای تیم بزرگی کرد، وقتی تیم از لحاظ مالی مشکل داشت اجازه نداد تیم به حاشیه برود و ضمن اینکه هواداران هم او را دوست داشته و برایش احترام خاصی قائلند.

فلاحت‌زاده در پایان خواستار این شد که در فوتبال ایران که بازیکنان بزرگی چون حمید علی‌دوستی حضور داشته‌اند، نحوه ارزش‌گذاری برای آن‌ها را هم حرفه‌ای یاد بگیریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 798378 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟