وضعیت نامساعد عزت‌اللهی در الغرافه/ اوضاع وایله دانمارک هم تعریفی ندارد

به گزارش رکنا، سعید عزت‌اللهی هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال وایله دانمارک که به صورت قرضی در الغرافه قطر بازی می‌کند بامداد امروز(شنبه) با شکست مقابل فولادخوزستان همراه با تیم قطری از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شدند.

در شرایطی که سعید عزت‌اللهی قراردادش با تیم دانمارکی تا سال 2023 اعتبار دارد و با قراردادی قرضی و شش ماهه به تیم الغرافه منتقل شده است اما با این حال اوضاع در این تیم قطری برای او چندان رو به راه نیست تا جایی که در لیگ ستارگان قطر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا همراه با تیم خود به هیچ موفقیتی دست نیافت.

نتایج ضعیفی که این تیم همراه با استراماچونی گرفته است روی عملکرد این هافبک ملی‌پوش تاثیر زیادی گذاشته است. از همه مهمتر اینکه سعید با پایان قرارداد قرضی‌اش با الغرافه قطر باید به تیم خود وایله دانمارک بازگردد و تا پایان قرارداد خود در آنجا بماند.

این در حالی است که تیم دانمارکی در لیگ از شرایط خوبی برخوردار نیست و در منطقه پلی‌آف سقوط قرار دارد و در مجموع تمام این اتفاقات برای هافبک ملی‌پوش ایران در فاصله چند ماه تا شروع جام جهانی قطر اصلأ اتفاق خوبی نیست. او در روسیه به صورت کامل در ترکیب ایران حضور داشت و در بازی های مقدماتی جام‌جهانی قطر هم نمایش خوبی از خود ارائه داده بود اما حضور در الغرافه قطر برای او تصمیم اشتباهی بود. اکنون هم که باید به وایله دانمارک برگردد آن تیم اصلأ شرایط جالبی ندارد و باید دید آیا تا پایان قرارداد خود در دانمارک می‌ماند یا که به تیم دیگری قرض داده می‌شود یا که از این تیم جدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کدخبر: 773493 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟