از تخفیف اشتراک تا ارائه محتوای رایگان و برگزاری مسابقه/ 47 رسانه، متقاضی دریافت بسته یلدایی ساترا

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی ( ساترا )؛ هم‌زمان با فرا رسیدن شب یلدا، رسانه‌های صوت‌ و تصویر فراگیر برنامه‌های ویژه‌ای را برای کاربران خود در نظر گرفته‌اند.

در همین راستا رسانه فیلیمو مسابقه شب یلدای فیلیمو کودک 1401 ویژه کودکان و تخفیف 40 درصدی اشتراک سه ماهه فیلیمو، رسانه فیلم نت آغاز اولین قسمت از فصل دوم سریال «پوست شیر» و رسانه روبیکا طرح حمایت از محتوای مرتبط با شب یلدا، امکان تماشای 60000 فیلم و سریال بدون خرید اشتراک، دورهمی با انیمیشن‌های روبیکا و پویش تولید و نشر محتوای مردمی برف و انار را با موضوع عکس و فیلم های دورهمی های خانوادگی و یلدایی و بیانگر همبستگی اجتماعی و توجه به دیگران در شب یلدا با اهدای جوایزی چون ۲۰ ساعت مچی هوشمند برای استقبال از بلندترین شب سال تدارک دیده‌اند. موسسه تبیان، رسانه آخرین خبر و پیام‌رسان‌های بله و ایتا هم در پویش برف و انار مشارکت دارند و همزمان این پویش را اجرا می‌کنند.

همچنین شب‌نشینی با بزرگان فوتبال، ویژه‌برنامه شب یلدای رسانه طرفداری است. یکی از سنت‌های پسندیده بلندترین شب سال دیدار با بزرگان و پیشکسوتان است. رسانه طرفداری نیز به بهانه شب یلدا میزبان بزرگان فوتبال و مو سپید کرده‌های ورزش خواهد بود.

رسانه دیرین‌دیرین، شش ویدئوی تولیدی با موضوع شب یلدا برای مشترکین خود تدارک دیده است. رسانه هاشور اکران یک مستند جدید و ارائه تخفیف برای مشترکان جدید، گپ فیلم تخفیف و برگزاری قرعه‌کشی بین مشترکان جدید، سیمای همراه تخفیف برای مشترکان جدید و پویا رسانه برترین ویدئوهای منتخب جام جهانی 2022 قطر را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

همچنین کاناپه اشتراک یک ماهه با کد yalda  برای 401 نفر به‌مناسبت سال 1401 و اکران رایگان تئاتر اختصاصی «کودک نینا» و «جادوی ماه» به‌مناسبت شب یلدا و رسانه فیلما با تخفیف ۵۰ درصدی برای مشترکان جدید به استقبال یلدا می‌روند.

ارائه رایگان کلیه محتواهای رسانه اپیزود از شب یلدا تا آخر بهمن ماه به مناسبت شب یلدا، اشتراک رایگان دو نسخه مکتوب نشریات تخصصی رسانه ایران آلارم و ارائه 50 فیلم سینمایی به مناسبت شب یلدا در اپلیکیشن جعبه ابزار از جمله اقداماتی است که در این مناسبت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

همچنین بر اساس آمار متقاضیان مراجعه کننده به اداره کل صدور مجوز ساترا برای دریافت بسته محتوایی شب یلدای ساترا، 47 رسانه‌ تا ‌امروز متقاضی آی‌فریم و محتوای سازمان صدا و سیما(بسته محتوایی یلدا) بوده‌اند و ساترا این بسته حمایتی را در اختیار آنها قرار داده است.

کدخبر: 854990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟