چاپ دوم کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)»

به گزارش رکنا، کتاب «اصول مدیریت تجربه مشتری (CEM)» نوشته مت واتکینسون با ترجمه فرشید عبدی و پویان اسحاقی به همت انتشارات پویش مدام به چاپ دوم خود رسید و با قیمت ۱۹۷ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

این کتاب ده اصل ساده را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای ایجاد بهبود در هر تجربه مشتری استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که شما یک محصول ارائه می‌کنید یا خدمات، کسب‌وکاری بزرگ هستید یا کوچک، فروشگاهی فیزیکی یا اینترنتی، این اصول جهان‌شمول هستند.

این کتاب بر پایه عمل‌گرایی است؛ تأکید اصلی آن بیشتر بر روی آن دسته از کارهای عملی است که امروزه با انجام آن‌ها می‌توانید تغییری واقعی در زندگی مشتریانتان ایجاد کنید. به کار بستن این اصول به مهارت یا تجربه‌ی قبلی نیاز ندارد. در این کتاب اصطلاحاتی تخصصی که درکشان دشوار باشد وجود ندارد، و مفاهیم پیچیده به روشی توضیح داده شده‌اند که به آسانی قابل فهم باشند. امیدوارم صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کسانی که می‌خواهند کارآفرین باشند و رؤیای آغاز کسب‌وکار خود را در سر می‌پرورانند، طراحان حرفه ای، مدیران و رهبران، این کتاب را سودمند یابند.

این توصیه بر اساس سال‌ها تجربه عملی شکل گرفته است. تجربه‌ای که حاصل همکاری با سازمان‌های گوناگون است. از کسب‌وکارهای کوچک محلی و استارت آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های چند ملیتی با حجم معاملات چندین میلیارد پوندی، و در حوزه‌های متنوعی مانند تبلیغات، سلامت، حمل‌ونقل، مسافرت ، مالی و مخابرات. با این وجود، از شما می‌خواهم که بدون بررسی چیزی را قبول نکنید؛ تمامی نکات اصلی، بر اساس نظریاتی دقیق در طیف وسیعی از زمینه‌ها مانند روانشناسی، فلسفه، طراحی و مدیریت کسب‌وکار، پایه‌ریزی شده‌اند.

کدخبر: 828308 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟