نمایشگاه «کهن سکه‌های مهر» را از دست ندهید

به گزارش رکنا، نمایشگاه نقاشی گروه ثمین زمانی با عنوان «کهن سکه‌های مهر» با کیوریتوری عدنان مصلایی از روز جمعه ۲۷ خردادماه الی ۱ تیرماه ۱۴۰۱ در نمایشگاه «آوای هنر» برگزار می‌شود.

به گفته ثمین زمانی (سرپرست گروه)، آثار منتشر شده در نمایشگاه «کهن سکه های مهر» حاصل سال‌ها پژوهش تخصصی او در زمینه سکه‌های ادوار مختلف ایران زمین است. به او سکه‌ها تاریخ را فریاد می‌زنند و به مانند پلی میان زمان گذشته و حال نقش آفرینی می‌کنند. بدینسان باز آفرینی و بازیابی گذشته کشوری که تاریخ تاسیسی ندارد و از هر زمان که تاریخ آغاز شده است، نامش بر فراز آن درخشیده، باعث فخر و مباهات اعضای این گروه است.

هر یک از هنرمندان شرکت کننده با نگاه و ظرافت به بازآفرینی سکه های ایران زمین در کنار مضامین متفاوت اجتماعی و تاریخی پرداخته‌اند و هر یک از آثار ارائه شده، مستقل از دیگری رنگ و بویی متفاوت را به بیننده القا می‌کند.

اعضای گروه:

اعضای گروه به ترتیب حروف الفبا: فرناز ایمانی، راحله خان محمد، آذین روایی، ثمین زمانی، مژده شهبازی، یاسمن محسن پور، پگاه مفتون، نیلوفر میرشکرآیی.

گفتنی است، NFT برخی از آثار این نمایشگاه، توسط برگزار کننده این رویداد ثبت شده، از این رو علاقمندان می‌توانند برای خرید NFT آثار به آدرس www. technoartgroup. com مراجعه نمایند.

علاقمندان می‌توانند از روز جمعه ۲۷ خرداد لغایت ۱ تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در نمایشگاه «آوای هنر» واقع در تهران، خیابان فیاضی (فرشته)، خیابان بوسنی هرزگوین، بن بست پناهی، پلاک ۱ دیدن نمایند. لازم به ذکر است نمایشگاه در روزهای سه شنبه هر هفته تعطیل است.

کدخبر: 794257 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟