«سه‌گانه افسانه‌های گریم» منتشر شد

به گزارش رکنا، جلد اول از این مجموعه با عنوان «افسانه‌های گریم ترسناک می‌شوند» با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۵۶هزار تومان توسط بنگاه ترجمه و نشر کتاب پارسه منتشر شده است.

در نوشته پشت ‌جلد این کتاب آمده است: هانسل و گرتل از ماجرای افسانه‌ای خود خارج می‌شوند و وارد هشت قصه پریان ترسناک می‌شوند. آن‌ها با جادوگرها، شکارچیانی با اهداف مرگبار، و نانواهایی بدذات با اجاق‌هایی آماده پختن بچه‌ها روبه‌رو می‌شوند و ...

شاید این سفر ترسناک باشد، اما بهتر است بدانید که برخلاف قصه‌های پریانی که تا حالا خوانده‌اید، پر از طنز و شوخی و احساسات جورواجور است. این کتاب جلد یکم از سه‌گانه افسانه‌های گریم است.

همچنین جلد دوم این مجموعه با عنوان «آینه جادویی کجاست» با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۶۹۵۰۰ تومان به چاپ رسیده است.

در نوشته پشت ‌جلد کتاب آمده است: اگر جرئت دارید با جک و جیل همراه شوید تا تلاش سخت آن‌ها را برای زنده ماندن، در قصه‌هایی از برادران گریم، هانس کریستین آندرسن و بقیه ببینید. آن‌ها با غول‌ها، آدم‌های چندش‌آور، پری‌های دریایی قاتل، گوبلین‌ها، و مارمولک‌هایی از جنس آتش روبه‌رو می‌شوند. و البته یک قورباغه غیرعادی. این کتاب جلد دوم از «سه‌گانه افسانه‌های گریم» است.

جلد سوم از این مجموعه نیز با عنوان «پایان افسانه‌های گریم» با شمارگان ۵۵۰ نسخه و قیمت ۶۹۵۰۰ تومان منتشر شده است.

جزئیاتی از «سه‌گانه افسانه‌های گریم»

در نوشته پشت ‌جلد کتاب آمده است: روزی روزگاری، قصه‌های پریان هولناک بودند.

قصه‌های پریان واقعی هستند اما هیچ ربطی به قصه‌های پریان توی این کتاب ندارند... این کتاب جلد سوم از «سه‌گانه افسانه‌های گریم» است.

داستان‌های سیاه فوق‌العاده‌ای که پر از جنگ، جنازه، دیکتاتور، قتل، و آدم‌ بزرگ‌های وحشتانکی است که با بچه‌ها آن‌قدر بد رفتار می‌کنند که همان بچه‌ها به جنگ با آن‌ها برمی‌خیزند، قدرت را در دست می‌گیرند و داستان‌ها را با پایانی شیرین و رضایت‌بخش تمام می‌کنند؛ همان‌جور که خودشان دوست دارند بشنوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 656733 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟