انتشار رمان «زمان اسب‌های سفید»

رمان «زمان اسب‌های سفید» نوشته ابراهیم نصرالله با ترجمه کاظم آل یاسین به تارگی راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش رکنا، این رمان در ۶۱۸ صفحه و با قیمت ۱۰۵هزار تومان در نشر نونوشت منتشر شده است.

در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: رمان «زمان اسب های سفید» داستانی شاعرانه از تاریخ خاورمیانه و فروپاشی امپراطوری عثمانی است که در خلال آن مبارزات سه نسل از مردم و مردان روستایی فلسطینی با نیروهای استعمارگر انگلیسی صهیونیستی از میانه قرن ۱۹ تا سال نکبت یعنی ۱۹۴۸ روایت می‌شود. در کنار این روایت سیاسی، اجتماعی، تاریخی‌، داستان در بعد غنایی‌اش به روابط عاطفی مردان و زنان و اسبانی می‌پردازد که به دل هم راه می‌برند.

ترجمه رمان «زمان اسب‌های سفید» به چندین زبان

ابراهیم نصرالله متولد ۱۹۵۴ در خانواده‌ای فلسطینی برای روایت این دوران و نگارش رمانش دست به پژوهشی درازدامن زده و در کنار آن با معمرین محلی شاهد وقایع به گفت‌وگو پرداخته است که به استناد تاریخی رمان و واقع‌نمایی داستان کمک کرده است. این رمان در سال ۲۰۰۹ در فهرست نهایی بوکر عربی بوده و به چندین زبان ترجمه شده است.

از کاظم آل یاسین، مترجم رمان که پیش‌تر نیز رمان دیگر ابراهیم نصرالله، «جنگ دوم سگ» را ترجمه کرده آثار دیگری منتشر شده است؛ از جمله رمان «تصویرهای برجای‌مانده» از حنا مینه نویسنده سوری، «دل شب» نجیب محفوظ، «رقص با جغد» اثر غاده السمان و همچنین تالیف امثال و حکم مردم عرب ایران.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 654279 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟