برنامه‌های ویژه رادیوجوان در دهه فجر

شبکه رادیویی جوان با ویژه برنامه‌های «به توان جوان»، «۵۷ کف خیابان»، «فجر عزّت»، «موج جوونی»، «جوان‌شهر»، «رادیکال»، «میدان آزادی» و چند مستند رادیویی به استقبال چهل و دومین جشن انقلاب می‌رود.

به گزارش رکنا ، مستند چند قسمتی «رادیکال» در گروه جامعه رادیو جوان و چندین مستند کوتاه ۵ دقیقه‌ای که با نگاهی نو به دستاوردهای چهل‌ساله انقلاب و بیانیه گام دوم می‌پردازند، در گروه سیاسی رادیو جوان تهیه شده که هر روز از آنتن رادیوجوان پخش می‌شوند.

همچنین شبکه رادیویی جوان به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تهیه و تدارک ویژه برنامه «به توان جوان» که در قالب و ساختار نوین برنامه‌سازی تولید شده و به معرفی و مرور توان‌مندی‌ها و ظرفیت‌های فعلی ایران اسلامی می‌پردازد همراه با جوانان در سراسر کشور به استقبال جشن انقلاب می‌رود.

دو ویژه برنامه تعاملی در دهه فجر

دو ویژه برنامه تعاملی «۵۷ کف خیابان» و «فجر عزّت» و چندین ترانه با مضمون وطن و ایران در خانه جوان رادیو جوان با مشارکت شنوندگان و هواداران این ایستگاه رادیویی در حال تولید است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی از آنتن رادیو جوان پخش خواهند شد. مخاطبان می‌توانند فایل‌های صوتی و تصویری خود را از طریق درگاه‌های ارتباطی رادیوجوان برای پخش از آنتن ارسال کنند.

این شبکه رادیویی در ماه بهمن و به ویژه دهه مبارک فجر در فواصل مختلف همراه با پخش موسیقی ملی، میهنی مخاطبانش را همراهی می‌کند.

راهپیمایی 22 بهمن برگزار نمی شود

امسال که به دلیل شیوع ویروس کرونا ، راهپیمایی عظیم مردمی در روز ۲۲ بهمن به صورت قبل برگزار نمی‌شود، این شبکه رادیویی در روز جشن انقلاب اسلامی برای اولین بار در یک استودیوی سیّار ویژه برنامه‌ی شاد «میدان آزادی» را تقدیم شنوندگان می‌کند که مسیر حرکتی کاروان رادیوجوان از میدان انقلاب اسلامی تهران به سوی میدان آزادی است. حضور خوانندگان محلی و بومی کشور عزیزمان، اجرای موسیقی زنده توسط گروه‌های رزمی، اجرای مسابقه و بخش‌های مختلف سرگرمی و تفریحی از بخش‌های مختلف این برنامه است که به صورت زنده از استودیوی سیّار رادیوجوان در محل برگزاری راهپیمایی روی آنتن می‌رود.

برنامه‌های رادیو جوان روی موج اف‌ام ردیف ۸۸ مگاهرتز پخش می‌شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 653867 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟