همایش «زبان‌ها و گویش‌های ایران»

به گزارش رکنا، همایش « زبان ها و گویش‌های ایران» روز سه‌شنبه (دوم دی‌ماه ۹۹) از ساعت ۹ تا ۲۰ به صورت مجازی توسط مرکز دائرةالمعارف بزرگ اسلامی (مرکز پژوهش‌های ایرانی و اسلامی) برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند https://eseminar.tv/wb19180 به صورت رایگان ثبت‌نام و در این همایش شرکت کنند. همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره تلفن ۲۲۲۹۷۶۲۶ ، داخلی۳۷۷ تماس بگیرند.

در خبر برگزاری پنجمین همایش بین‌المللی «زبان‌ها و گویش‌های ایران» آمده است: دیرینگی زبان‌های ایرانی که منشعب از خانواده زبان‌های هند و ایرانی و هندواروپایی است به قدمت تاریخ این سرزمین است. تاریخ ادبیات و دانش ایرانی نشان داده که این زبان از توانایی قابل توجهی برای ارائه و انتقال پیچیده‌ترین اندیشه‌های علمی و فلسفی برخوردار است. نگهداری این توانایی و روزآمد کردن آن مستلزم نگاهبانی و پاسداری از زبان‌ها و گویش‌های ایران است. به‌همین منظور، مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی که در برپایی چهار دوره همایش بین‌المللی زبان‌ها و گویش‌های ایران توفیق یافته، پنجمین همایش بین‌المللی زبان‌ها و گویش‌های ایران (گذشته و حال) را برگزار می‌کند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 637708 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟