پرفروش‌ ترین کتاب‌های جهان کدامند؟

به گزارش رکنا ، فهرست هفتگی نیویورک‌تایمز از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌های مختلف اعلام شد؛ در این بین نام جدیدترین اثر «جیمز پترسون» و کتاب خاطرات «باراک اوباما» نیز به چشم می‌خورد.

رمان « بازیکن شماره دو آماده» به قلم «ارنست کلاین» در رتبه نخست فهرست آثار داستانی جلد سخت این هفته «نیویورک‌تایمز» قرار دارد. در این رمان که دنباله‌ای بر رمان «بازیکن شماره یک آماده» محسوب می‌شود، «وید واتس» به پیشرفت‌هایی در حوزه فناوری دست پیدا می‌کند که به دنبال آن وارد ماجراجویی جدیدی می‌شود.

رتبه دوم این بخش از پرفروش‌های نیویورک‌تایمز به جدیدترین رمان «جیمز پترسون» نویسنده پرفروش آثار جنایی اختصاص پیدا کرده است. «پترسون» که به عنوان یک نویسنده پرکار و پرفروش شناخته می‌شود در هفته‌های اخیر با رمان دیگری به جمع پنج اثر پرفروش این فهرست راه ‌یافته بود. رمان «کراس مرگبار» عنوان جدیدترین رمان این نویسنده است که بیست و هشتمین کتاب از سری داستان‌های «الکس کراس» به شمار می‌رود. در این رمان تحقیق درباره دو قتل، «الکس کراس» را به آلاباما می‌کشاند.

رتبه سوم این فهرست نیز به رمان «بازگشت» نوشته «نیکولاس اسپارکس»، رتبه چهارم به «زمانی برای بخشیدن» اثر «جان گریشام» و رتبه پنجم به «روشنی روز» نوشته «دیوید بالداچی» اختصاص پیدا کرده است.

همچنین در بخش پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی جلد سخت این هفته نیویورک‌تایمز کتاب خاطرات «باراک اوباما» رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده با عنوان «سرزمین موعود» در صدر فهرست دیده می‌شود.

کتاب «چراغ‌های سبز» نوشته «متیو مک‌کانهی» نیز در رتبه دوم پرفروش‌های غیرداستانی جلد سخت قرار دارد. «مک‌کانهی» هنرپیشه برنده جایزه اسکار در این کتاب خاطراتی را که طی ۳۵ سال به نگارش درآورده به چاپ رسانده است.

همچنین کتاب «دالی پارتون، آوازخوان» نوشته «دالی پارتون» و «رابرت کی اورمن»، و کتاب خاطرات «شدن» نوشته «میشل اوباما» رتبه‌های سوم و چهارم این فهرست هستند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 636846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟