رمان «دیوید بالداچی» جزو پرفروش‌ها شد

به گزارش رکنا، «دیوید بالداچی» نویسنده پرفروش آمریکایی بار دیگر به فهرست هفتگی پرفروش‌های نیویورک‌تایمز راه‌یافت.

فهرست هفتگی جدید نیویورک‌تایمز از پرفروش‌ترین رمان‌های جلد سخت منتشر شد و «برندون سندرسون» نویسنده آمریکایی کتاب‌های تخیلی با رمان «ریتم جنگ» در رتبه نخست قرار گرفت. این رمان چهارمین جلد از سری داستان‌های «مجموعه استورم‌لایت» است.

«روشنی روز» رتبه دوم رمان نویسی

در رتبه دوم رمان «روشنی روز» به قلم «دیوید بالداچی» قرار دارد. «بالداچی» در این رمان داستان یک مامور اف. بی. آی با نام «پاین» را روایت می‌کند که حین جست‌وجو برای خواهر دوقلویش درگیر تحقیقات نیروهای نظامی درباره یک خرابکار می‌شود.

«بالداچی» که به یک نویسنده همواره پرفروش تبدیل شده است در ماه‌های اخیر بارها با آثار مختلف به رتبه‌های نخست تا پنجم این فهرست راه‌یافته بود.

رتبه سوم به رمان «زمانی برای بخشیدن» رسید

رمان «زمانی برای بخشیدن» نوشته «جان گریشام» که در رتبه سوم قرار دارد نیز سومین جلد از سری داستان‌های «جیک بریجنس» محسوب می‌شود و داستان متهم شدن یک نوجوان ۱۶ ساله به قتل یک مقام رسمی در سال ۱۹۹۰ را روایت می‌کند.

«قانون بی‌گناهی» نوشته «مایکل کانلی» که ششمین کتاب از سری داستان‌های شخصیت «میکی هالر» است در رتبه چهارم و رمان «بازگشت» به قلم «نیکولاس اسپارکس» نیز در رتبه پنجم قرار دارد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 633339 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟