تجدیدچاپ «طرز فکر اعتیادآور»

به گزارش رکنا، چاپ دوم کتاب طرز فکر اعتیادآور (خودفریبی را درک کنیم) نوشته آبراهام تورسکی با ترجمه پوریا صارمی فروشانی و ندا عصاره توسط انتشارات ارجمند روانه بازار کتاب شد.

اولین بار اعضای انجمن الکلی‌های گمنام متوجه شدند که در معتادان نوعی طرزفکر ناهنجار وجود دارد و اصطلاح «طرزفکر بودار» را برای آن اختراع کردند. طرزفکر اعتیادآور اغلب از نوعی منطق سطحی برخوردار است، به همین دلیل معتاد و اعضای خانواده‌اش ممکن است به راحتی با دلایل نادرست این طرزفکر فریفته شوند.

«طرز فکر اعتیادآور» درباره چیست؟

آبراهام توِرسکی در کتاب «طرز فکر اعتیادآور» نشان می‌دهد که چگونه افکار خودفریبنده می‌توانند عزّت نفس فرد را تخریب کنند و پاک ماندن فرد در حال بازپروری را با تهدید مواجه کنند. این ویرایش جدید از اثر باارزش اوّلیه شامل اطلاعات و نتایج تحقیقات جدید است در زمینه افسردگی و بیماری‌های خُلقی، ارتباط میان طرزفکر اعتیادآور و عود، و منشاء اوّلیه افکار اعتیادآور. در نهایت، کتاب طرزفکر اعتیادآور امیدبخش کسانی است که در جست و جوی یک زندگی سالم و پرثمر به بازپروری رو می‌آورند.

توِرسکی مؤسس و مدیر پزشکی مرکز بازپروری «گیت وی» در شهر پیتسبورگ ایالت پنسیلوانیا است. او یک عالم مذهبی، روانپزشک و مشاور اعتیاد به مواد مخدر است که چندین کتاب و مقاله تألیف کرده‌است، از جمله: «کشف خویشتن در حین بازپروری»؛ «من نمی‌خواستم در این خانواده باشم: چگونه روابط میان برادرها و خواهرها، رفتار ما را در بزرگسالی شکل می‌دهند» و «چیزهای خوب کی شروع می‌شوند؟»

این کتاب با قیمت ۳۰هزار تومان در کتاب‌فروشی‌ها و نیز با ده درصد تخفیف در سایت انتشارات به نشانی https://www.arjmandpub.com/ قابل دسترسی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 632121 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟