اجرای کاظم احمدزاده در ماه رمضان

به گزارش رکنا ، «الهیه» عنوان ویژه برنامه رادیو تهران در سحر‌های ماه مبارک رمضان است. این برنامه در گروه اخلاق و زندگی شهری رادیو تهران تهیه می‌شود و سیدکاظم احمدزاده آن را اجرا می‌کند.

«الهیه» با حفظ میزان اهمیت آیات قرآن کریم و عمق مطالب آنها با بیانی روان به نشر مفاهیم اجتماعی قرآن در زندگی روزمره مردم می‌پردازد و هر روز یک آیه قرآن و ترجمه آن موضوع و محور اصلی برنامه قرار می‌گیرد.

گفتگو با آیات عظام و امامان جمعه همچون آیت‌الله امامی کاشانی، آیت‌الله موحدی کرمانی و ... از دیگر بخش‌های این برنامه است.

حمایت از آسیب دیدگان کرونا

این برنامه با پویش «دعوت الهیه» نیز تلاش می‌کند تا برای خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا با کمک‌های چند سازمان مردم نهاد و شنوندگان رادیو، بسته ارزاق تهیه کند.

گفتگوی زنده با جهادگران سلامت و پزشکان، پرستاران و بیماران درگیر با بیماری کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری از جمله بخش‌های این برنامه است.

مستند «راه قرآن»، «آیه»، «به برکت نام شهدا»، «بخوان مرا»، «سحر خانوم» و «با خدا حرف بزن» از دیگر آیتم‌هایی است که در برنامه «الهیه» پخش می‌شود.

دعاهای ماه مبارک رمضان

پخش ادعیه‌های ماه مبارک رمضان و همچنین تفسیر دعا‌های روز این ماه با مرحوم آیت الله مجتهدی از دیگر آیتم‌های برنامه است.

عوامل تهیه و تولید

دیگر عوامل تهیه و تولید این برنامه عبارتند از تهیه‌کنندگان: امیر بنی‌هاشمی، امیرحسین ثقفی، سردبیر: مینا نیکانیک، نویسندگان: مهدی رسولی، محبوبه نجفعلی، دستیاران تهیه‌کننده: آرمین تقی‌نژاد، سینا محمدحسن، کارشناسان: حجت الاسلام علی سرلک، علیرضا فتحی‌پور، مهدی رستمی، آیتم‌ساز: شیوا حسینی، مریم شهرام‌پور، احمد دهنوی، فاطمه باقری، روابط عمومی: ستاره نجف‌آبادی.

«الهیه» چه زمانی پخش می شود؟

«الهیه» (ویژه برنامه سحر‌های ماه مبارک رمضان) از جمعه ۵ اردیبهشت ماه هر روز از ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه به صورت زنده روی آنتن رادیو تهران می‌رود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 561678 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟