جمعی از زندانیان هرمزگان حافظ قرآن کریم شدند + عکس

به گزارش رکنا ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اعلام کرد: ۹۶۹ مددجوی ندامتگاه های این استان در سال ۱۳۹۸ حافظ قرآن کریم شدند که از این تعداد ۲۹۹ زندانی، یک تا ۳۰ جزء قرآن کریم را حفظ ترتیبی نمودند و ۶۷۰ نفر نیز موفق به حفظ موضوعی کلام وحی شده اند.

وی در ادامه افزود: سال گذشته همچنین ۱۸ مورد مسابقات قرآنی در دو سطح استانی و منطقه ای در زندان های هرمزگان برگزار شد که ۹۰۶ نفر از مددجویان در این دوره از مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

این مقام قضایی در استان هرمزگان با بیان اینکه ایجاد تسهیلات قانونی برای فراگیری و ادامه تحصیل و همچنین زمینه سازی برای آموزش و تعالی اخلاقی و اصلاح زندانیان همواره اولویت زندانهای استان بوده است، یادآور شد: این اقدامات در راستای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی صورت گرفته است.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان جلوگیری از تکرار جرم و کاهش محسوس تخلّفات درون زندان را دو کارکرد مهم اجرای طرح حفظ قرآن کریم در ندامتگاه های استان برشمرد و اظهار داشت: زیر ساخت های مناسب برای اجرای هدفمند برنامه های قرآنی در زندان های استان فراهم شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 560527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟