غلامرضا موسوی تهیه کننده سینما درباره انتخاب سوژه‌ای مهم برای ساختن فیلم «قصیده گاو سفید» گفت: فیلم اجتماعی باید به مسائل مختلف توجه داشته باشد طبیعتا فیلم اجتماعی موافق و مخالف‌های زیادی دارد، اما اینکه شما بتوانید کاری را انتخاب کنید که موضوع مهم و قابل تامل موجود در جامعه را مطرح کند، چالش‌ها ایجاد می شود در غیر این صورت اثری خنثی خواهد بود.

وی افزود:وقتی موضوع فیلمی مورد بحث از سوی انسان های مختلف قرار می‌گیرد و در موردش مخالف‌ها و موافقان صحبت می‌کنند به گمانم مقوله بدی نیست و از همه مهمتر اگر اثر تولیدی ما نتواند تفکر و سوالی ایجاد کند کار مثبتی انجام نداده ایم،وقتی فیلمی تامل برانگیز باشد خود مردم در اکران، پاسخ خوب یا بد بودن آن را می‌دهند.

موسوی گفت:موضوع و قصه «قصیده گاو سفید» در خیلی از کشور‌های دنیا با مدل‌های مختلف اتفاق افتاده و مکان خاصی ندارد ضمن اینکه سینما به جامعه قضات هم تا حدودی بدهی دارد، چون باید از انسان های خوب‌های این حرفه تشکر و قدردانی شود.

گفتنی است «قصیده گاو سفید» جدیدترین فیلم بلند سینمایی بهتاش صناعی هاست که تهیه کنندگی آن را سید غلامرضا موسوی بر عهده دارد و برشی از فراز و نشیب‌های زندگی کاری و اجتماعی یک قاضی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 540376 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟