مراحل فنی «۵۲ هرتز» همچنان ادامه دارد

به گزارش رکنا، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده سینما، درباره آخرین وضعیت تولید «۵۲ هرتز» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: مراحل فنی این اثر همچنان ادامه دارد و هم اکنون تدوین آن که زمانبر است، پیش می‌رود. در خصوص صداگذاری و ساخت موسیقی هم رایزنی‌هایی انجام شده اما هنوز قراردادی منعقد نشده است.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان آماده شدن نسخه نهایی این فیلم بیان کرد: امیدوارم حدود دو هفته آینده نسخه نهایی فیلم آماده شود.

بازیگران این فیلم شقایق فراهانی، علیرضا استادی، امیر غفارمنش، علیرضا مهران، مهشید جوادی، سام حسامی، حمید رشید، علیرضا موسوی و ... هستند.

سجاد شهریاری (کارگردان)، بهمن حسینی (نویسنده)، امیر غفارمنش و سجاد شهریاری (بازنویسی فیلمنامه)، ابوالفضل نباتی (مدیر فیلمبرداری)، مهدی رجبی (مدیر تولید)، امین جهانی (طراح صحنه و لباس)، مسعود شاهوردی (صدابردار)، روزبه کلباسی (تدوین)، مهدی عبدالله (سرمایه گذار) برخی عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان «۵۲ هرتز» با موضوع اجتماعی آمده:

این فیلم قصه موازی سه جوان است که هر یک گرفتار مشکلات و معضلات اجتماعی شده و در مواجهه با آن مسیری متفاوت را دنبال می‌کنند. فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532822 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟