پخش حادثه سانچی از رادیو نمایش

به گزارش رکنا ، بهادر ابراهیمی از بازیگران نمایش رادیویی «سانچی» در این زمینه گفت: این نمایش را مریم گودرزی نوشته و داستان آن تا لحظه انفجار سانچی روایت می شود.

وی ادامه داد: شخصیت‌هایی که در این داستان هستند همگی واقعی هستند. تقریبا تمامی بازیگران این کار جز نقش‌های اصلی و هر کدام از آنها در جای خودشان مهم هستند.

ابراهیمی افزود: من و مجید سهرابی هم در این نمایش نقش دو دانشجوی سال آخر مهندسی دریایی را بازی می‌کنیم که اطلاعات کاملی را درباره این کشتی ارائه می دهند.

رادیویی

این بازیگر تأکید کرد: این کار خیلی بداهه‌گویی نداشت البته ما سعی کردیم مقصود نویسنده را در دیالوگ ها به زبان شخصیت عوض کنیم و به عبارتی دیالوگ ها را از آن خودمان کنیم.

ابراهیمی در پایان گفت: محمد پورحسن کارگردانی این کار را به عهده داشت، ایشان کارگردان خوبی هستند و در این نمایش عقیده داشتند که بازیگر باید بیشتر انرژی بگذارد و ریتم را رعایت بکند و فعال‌تر باشد تا نمایش از حالت گزارشی دربیاید.

«سانچی» به نویسندگی مریم گودرزی، تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی محمد پورحسن،صدابرداری مجید آینه و افکتوری محمدرضا قبادی فر و با هنرمندی احمد گنجی، بهادر ابراهیمی ، مجید سهرابی، فریبا طاهری، مونا صفی، راضیه مومیوند، ماندانا اصلانی، شهریار حمزیان، امیر عباس توفیقی، مینو جباراده، بهادر ابراهیمی، محمد شریفی مقدم، محمد سعید سلطانی، محمد یگانه، نازنین مهیمنی، عباس شادروان، محمد رضا علی، نگین خواجه نصیر به تازگی در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده و از روز شنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۱۳:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531203 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟