مداح معروف چشم انتظار معجزه / برای او دعا کنید+ عکس

به گزارش رکنا، سید ابوالقاسم موسوی قهار از مداحان اهل بیت (ع)، عضو خانه مداحان و مناجات خوان مشهور کشور است. بسیاری او را با دعای سحر و مناجات‌های ماه مبارک رمضان می‌شناسند. صدای ماندگار موسوی قهار پای ثابت بسیاری از مناجات‌هایی بوده که از صدا و سیما پخش می‌شود. حالا این مداح اهل بیت (ع) به دلیل عارضه حنجره حدود یک ماه است در بستر بیماری است. روز گذشته به ملاقات او رفتیم و با برادر و همسر و دختر او مصاحبه کردیم که در ادامه می خوانید.

برادر موسوی قهار درباره بیماری اوگفت: برادرم در سال ۱۳۹۰ دچار عارضه حنجره شد و در همان سال تحت عمل جراحی قرار گرفت.

صحبت کردن برای برادرم سخت شده است

وی افزود:برادرم دو سالی فیزیوتراپی انجام داد که باعث شد حالش بهتر شود. یک دوره‌ای به آلمان رفتند و پزشکان آلمانی گفتند، معالجات در ایران موثر بوده است اما چند هفته ایست که این عارضه تشدید شده و زمینگیرش کرده است. در حال حاضر صحبت کردن برای او سخت شده و عفونت افزایش پیدا کرده است.

موسوی قهار بیان کرد: مریضی توان برادرم را گرفته است. ان شاءالله جدمان عنایتی کنند که حالش خوب شود. از طرف دفتر مقام معظم رهبری خیلی پیگیر حال ابوالقاسم هستند.

وی با بیان اینکه از حضرت آقا و مدیران صدا و سیما که خیلی پیگیر حال برادرم بودند، تشکر می‌کنم،افزود: نماینده رسانه ملی و از دفتر مقام معظم رهبری برای عیادت آمدند. برادرم ۵۸ سال است می‌خواند و صدای بی نظیری داشت؛ همه مسلمانان در دنیا صدای برادرم را شنیده اند.

موسوی قهار با تاکید بر اینکه در حال حاضر کسی نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد، گفت: دستمان به دعا بلند شده است. باید دکتر‌ها نتیجه آزمایش را ببینند و نظر بدهند. همه چیز دست خداست و نمی‌شود با قطعیت گفت که آیا می‌شود مناجات‌های ایشان را در آینده شنید و حالشان آنقدر خوب می‌شود که بتوانند بخوانند، یا نه؛ چرا که این پروسه خیلی سخت شده است.

پزشکان گفتند باید معجزه ای از طرف خداوند انجام بشود

همسر ابوالقاسم موسوی قهار نیز درباره بیماری این مداح اهل بیت (ع) گفت: همسرم از سال ۹۰ دو عمل و ۳۷ جلسه فیزیوتراپی انجام داد. پزشکان خیلی برای او زحمت کشیدند و گفتند باید معجزه‌ای از طرف خداوند انجام بشود. ما صبر کردیم و همه را به خدا سپردیم. من و بچه‌ها چیزی برای درمان همسرم کم نگذاشتیم و خودش هم در جریان تلاش ما هست اما در حدود یک ماه است بیماری او تشدید شده است.

وی ادامه داد: یک ماه پیش که حالشان آرام آرام وخیم شد، می‌گفت که مشکلی ندارم. اما ما تاکید می‌کردیم که حالت خوب نیست که در نهایت در بیمارستان بستری شد. از شورای عالی قرآن و دفتر مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم چراکه زحمات فراوانی کشیدند. همسرم به دلیل مشاغل گوناگون خیلی در منزل نبود، اما لحظاتی که به خانه می‌آمد، واقعا خوش اخلاق بود. برای من و بچه‌ها کم نمی‌گذاشتند.

همسر ابوالقاسم موسوی قهار گفت:او توانایی صحبت کردن نداشت اما به اندازه چند جمله‌ای با او گفتگو کردیم و گفت در حال حاضر نسبتا بهتر هستم. خیلی از دوستان به من محبت داشتند و برای عیادت به بیمارستان آمدند. نمی توانم پاسخ این همه زحمات را بدهم. ان شاء الله امام زمان اجرشان را بدهد و به امید خدا به زودی خوب خواهد شد.

برای سلامتی پدرم دعا کنید

در ادامه ملاقات از قاری قرآن با دختر او، صحبت کردیم که درباره وضعیت پدرش گفت: بیماری بابا چیز عجیبی برای ما بود. خودشان خیلی مقاوم و امیدوار بودند و خیلی به ما دلداری می‌دادند. می‌گفتند نگران نباشید دوباره همه چیز مثل اول می‌شود. می‌گفتند عمری برای حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) نوکری کردم؛ هر چه صلاح باشد همین بزرگان برای من رقم می‌زنند. به هر حال ما همیشه نگران حالشان بودیم؛ بخصوص که در دو ماه اخیر حالشان خیلی بد شد و واقعا اذیت شدند تا جایی که توانستیم برای بهبودی ایشان تلاش کردیم، البته در برابر زحمات ایشان کاری نکردیم. اول و آخر توکل ما به خداست و امیدوارم مشکل برطرف و دلمان روشن است.

وی گفت:از شورای عالی قرآن و دفتر مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم که دلداری دادند و هیچ جا ما را تنها نگذاشتند. بیشتر مردم پدر را می‌شناسند و با صدایش آشنا هستند. همه برای سلامتی پدرم دعا کنند.

دختر موسوی قهار گفت:فعالیت پدرم به دلیل بیماری کم شد، اما دوست داشتند این کار را ادامه دهند، علاقه داشتند و مدام ذکر می‌خواندند و خیلی‌ها ایشان را دوست دارند. حتی در مجلس شادی می‌گفتند ذکر علی را بخوانید. صدایش خیلی گرم بود و همه از این صدا استفاده می‌کردند و می‌کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 523155 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟