به گزارش رکنا، امیر عامری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح علمکرد کاروان زیر سایه خورشید در چهارمحال و بختیاری، گفت: در این سفر برنامه‌های فرهنگی مختلفی از جمله دیدار با خانواده شهدا، عیادت از بیماران، حضور در جشن‌های مردمی و سرکشی از زندان‌ها توسط این کاروان در شهرستان‌های فارسان، بن، کوهرنگ، سامان و شهرکرد انجام شد.

مدیر کاروان در سایه خورشید از آزادی 30 زندانی با وساطت خادمان امام رضا(ع) خبر داد و افزود: همچنین توانستیم در هر بند برای یک زندانی که نام او رضا است؛ هشت روز مرخصی بگیریم که این زندانیان در عیدسعید غدیر به مرخصی می‌روند.

وی با بیان اینکه حضور خادمان امام رضا(ع) در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود، خاطرنشان کرد: خادمان احادیث و روایات متعددی را از کرامت‌های امام هشتم برای حاضرین بازگو می‌کردند، سپس مراسم پرچم‌گردانی و مولودی‌خوانی نیز انجام می‌شد.

عامری در ادامه با اشاره به اینکه خادمان امام‌رضا (ع) که در هیات‌ها و مراسمات دینی و مذهبی فعال بودند آرم نوکری اعطا کردند، خاطرنشان کرد: این آرم در برنامه طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه‌زدایی دینی بر سینه این افراد درج شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 489329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟