دبیر جایزه جهانی کتاب سال مشخص شد

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین، محمدعلی مهدوی راد را به عنوان دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در حکم وزیر ارشاد آمده است:

«نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربه‌های ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های کتاب، فرهنگ و پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی سی و هفتمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از همکاری اندیشمندان و صاحب‌نظران و اهالی‌قلم و نشر، در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی، موفق و موید باشید.»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین در حکمی احمدعلی حیدری را به عنوان دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال منصوب کرد.

در حکم صالحی آمده است:

«نظر به تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های علمی و پژوهشی، به موجب این حکم به عنوان دبیر علمی بیست و هفتمین دوره جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با عنایت الهی و بهره‌گیری از دیدگاه‌های صاحب نظران، این جایزه ارزشمند و معتبر که نقش مهمی در دیپلماسی فرهنگی دارد، بیش از گذشته زمینه‌ساز رشد و تعالی جامعه فرهنگی و علمی ایران و جهان شود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 487259 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟