به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، امید پارسایی‌فر در پی تخریب لوکیشن فیلم تاریخی محمد رسول الله(ص) طی نامه‌ای به مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی بازسازی و ترمیم مجدد آن فضای ارزشمند را خواستار شد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر با اشاره به این رخداد، ضمن غیرقابل توجیه خواندن آن در این نامه اظهار داشته است: نسبت به توقف روند فعلی و یا آتی تخریب محیط مذکور که ارزش‌های هنری و ظرفیت‌های فوق العاده‌ای جهت استفاده در سایر آثار آیینی، نمایشی و سینمایی کشور دارد تلاش لازم انجام شده و جهت بازسازی و ترمیم مجدد آن فضای ارزشمند اقدامات عاجل صورت پذیرد.

روستای بَنود به یک قطب گردشگری تبدیل خواهد شد

در پی این درخواست مدیرعامل منطقه ویژه پارس، روز جمعه 24 اسفند در محل لوکیشن این فیلم در ساحل بنود حضور یافته و ضمن بازدید میدانی دستورات لازم جهت ترمیم آسیب‌های وارده به قسمت‌هایی از این لوکیشن را صادر کرد.

سیدپیروز موسوی تاکید کرد: به زودی و با ترمیم این لوکیشن، روستای بنود از استان بوشهر به یک قطب گردشگری تبدیل خواهد شد.

وی افزود: از زمان شروع ساخت این لوکیشن سازمان منطقه ویژه پارس نیز همراه بوده و با وجود آسیب‌های فراوان وارد شده به این اثر فاخر، به زودی ضمن جبران خسارت‌ها، با برنامه‌ریزی صحیح، این محل می‌تواند در جذب گردشگر و ایجاد اشتغال برای ساکنین روستا به عنوان منطقه‌ای پررونق میزبان گردشگران باشد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 464762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟