ملک سلطانی و نگین سلیمانی منتشر شد

موضوع کتاب درباره مسایل بین رشته ای در حوزه های سیاست ، رسانه و امنیت مانند نقش رسانه ها در سیاست ایرانی ، رابطه رسانه ها و امنیت ملی ، عملیات روانی در جمهوری اسلامی ، کارکرد شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و... است.

مخاطبان کتاب بیشتر روزنامه نگاران ، مدیران ، دانشجویان و استادان ، پژوهشگران و سیاست مداران خواهند بود.

این کتاب حرف تازه ای برای گفتن دارد و حاوی مجموعه ای از مقالاتی است که از این نظر نو اورانه است. اولا ضمن اینکه مبتنی و متکی بر نظریه ها و مباحث علمی در علوم سیاسی و ارتباطات است از طرح انتزاعی و خسته کننده مباحث پرهیز کرده و ثانیا با رویکردی واقع گرایانه موضوعات مهم و مبتلا به در ایران را مورد واکاوی قرار داده است .

زمان تقریبی برای مطالعه کتاب حدود 7 ساعت تعیین شده است.

اما چرا باید این کتاب را خواند؟ چون این کتاب پیچیدگی تحولات سیاسی و بین المللی همراه با تغییرات به لحظه در حوزه فناوری اطلاعات ایجاب می کند. برای درک و تحلیل محیط پیرامونی به ابزارهای تحلیلی و تفسیری تجهیز شد با توجه به سوابق علمی و اجرایی نویسنده که عمدتا در حوزه های رسانه ای و فرهنگی و سیاسی بوده خواننده را راغب می کند که از انباشت ادارکی نویسنده برای هدف مذکور بهره برداری کند . خواندن این کتاب سوالات مهمتری را در ذهن شما ایجاد می کند که پاسخ انها در مجلدات بعدی تاملات اندیشکده خرد است که به زودی در قالب کتابهای(( فرزانگی و جهانداری )) و (( خردمندی و پارسایی )) منتشر خواهد شد .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 373336 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟