150 اثر هنری به نمایشگاه هنرمندان فردا راه یافت

سید مجید حسینی با اشاره به اینکه، گالری هنری باغ کتاب با نخستین نمایشگاه هنرمندان به استقبال بهار می رود، اظهار کرد: آثار 150 هنرمند Artist تجسمی از سراسر کشور از جمعه 18 اسفند تا 25 فروردین از ساعت 11 تا 21 پذیرای علاقه مندان است.

وی با بیان اینکه، نخستین نمایشگاه "هنرمندان فردا" با همت آرت سنتر جهت کشف و حمایت از استعدادهای هنرمندان جوان شکل می گیرد، افزود: این آثار متعلق به جوان ترین هنرمندان ایران است و با قیمت پایه 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان به فروش می رسد.

مدیر عامل باغ کتاب، تصریح کرد: آرت سنتر جهت تشویق و حمایت هنرمندان برگزیده، از آثار هنرمند رتبه اول نمایشگاه "هنرمندان فردا" نمایشگاه انفرادی و از آثار هنرمندان 10 رتبه اول، نمایشگاهی بزرگ در باغ کتاب برگزار می کند.

سید مجید حسینی ادامه داد: همچنین این آثار در نمایشگاه های معتبر خارجی ارائه شده و 10 اثر برگزیده آن خریداری می شود.

آغاز به کار بانک اطلاعات هنرمندان در باغ کتاب

وی با اشاره به اینکه 18 اسفند هم زمان با افتتاح نمایشگاه، بانک اطلاعات هنرمندان هم در گالری هنری باغ کتاب آغاز به کار می کند، عنوان کرد: هنرمندان تجسمی جهت تکمیل منبع کامل و دسترسی به اطلاعات می توانند رزومه و تصاویر متنوع آثارشان بر روی CD، اطلاعات فردی، رزومه، پرتره هنرمند و تکمیل فرم مربوطه به گالری هنری باغ کتاب مراجعه کنند.

مدیر عامل باغ کتاب در پایان خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک از آثار برگزیده بانک اطلاعات هنرمندان نیز نمایشگاه انفرادی و گروهی در داخل و خارج از کشور برگزارمی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟