کارتونیست جوان ایرانی برنده جشنواره پرتغال شد

وی درباره این جشنواره گفت: جشنواره پورتو کارتون پرتغال از معتبرترین جشنواره های بین المللی کارتون است که در سال 2016 است که توانستم دو جایزه بزرگ و ویژه این جشنواره را دریافت کنم و المانی از این اثر در شهر پورتو ساخته شده و در کنار ایستگاه اصلی مترو این شهر قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این جشنواره معتبر جهانی هر ساله سازه ای از جایزه بزرگ و اثر فاخر برگزیده هر دوره را می سازند و در نقطه ای از شهر قرار می دهند این حرکت بسیار شایسته ای است که اگر مسئولین هنری ما نیز به این موضوعات توجه کنند و علاوه بر ارزش نهادن به این عرصه هنری به جوانانی که در این زمینه فعالیت می کنند انگیزه و انرژی برای تولید آثار فاخر بیشتری می دهد.

برنده جایزه « پورتو کارتون » تصریح کرد: البته جایگاه هنر Art کارتون اجتماعی است و با آوردن این هنر در اجتماع نه تنها سطح فکری و هنری مردم را بالا می برد و مخاطب را به تفکر وا می دارد و سطح آگاهی او را نسبت به مسائل روز و اطراف محیط خود بالا می برد.

محبوبه پاکدل همچنان توانست جایزه ویژه نوزدهمین دوره از جشنواره را دریافت کند و این دوره جشنواره جهانی که با موضوع توریست امسال برگزار شد تنها ایرانی برگزیده این دوره از جشنواره بود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 314528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟