طالع بینی شخصی امروز / 17 فروردین ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز به آنچه در ذهنتان در جریان است دقت کنید. به احتمال زیاد ذهن منطقی شما بهترین و درست راه را می داند. حال و حوصله شماست که کاری که باید انجام دهید را دیکته می کند، ولی بگذارید مغزتان کنترل اوضاع را به عهده بگیرد. زیاد خودتان را از کاری خسته نکنید. امروز سر بحث های داغ اوقات همه تلخ می شود. راه حل ارائه کنید و مسئله طرح نکنید. شما معتقدید روزهایی مثل امروز خیلی سخت هستند و حس می کنید دنیایی که در آن زندگی می کنید موقتاً ناهنجار می شود. هر چقدر تلاش می کنید، نمی توانید موج عصبانیت خود در مورد اتفاقی که باعثش عشقتان بوده را فروبنشانید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد از ریاضت دوری کنید. افراط هزینه بر است و امروز دوست دارید که برای زیاده روی هایتان پول زیادی خرج کنید. پیش بروید و این کار را بکنید، ولی تنها تا میزانی که بودجه تان اجازه اش را می دهد. اگر می خواهید عزیزی را سورپرایز کنید یا هدیه ای برای فرزندتان بخرید نباید خیلی پیرو برنامه ی ذخیره پول سخت خود باشید. امروز مستعد آسیب های فراوان است. خوشبختانه شما پر از خوش بینی هستید و توجه اقبالتان به شما زیاد است. هنگام ورزش کردن و یا انجام کارهای خانگی، یا هنگام رسیدگی با حیوانات یا انجام ابتکارات خیلی مراقب باشید و احتیاط کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که اکنون کار کردن بر اساس آنچه که قبلاً انجام داده‌اید ساده‌تر است، اما پیدا کردن جایگاه جدیدی برای به ثمر نشاندن تلاشهایتان کار سختی است. شما امروز، فقط به خطر اینکه به سرعت خود بیفزایید، ابتدا مثل حرکت سریع یک خرگوش با سرعت به جلو حرکت کرده و بعد مثل یک لاک‌پشت حرکت خود را آرام می‌کنید. اگرچه ریتم ناهماهنگ کاری شما ممکن است همکارانتان را عصبانی کند، اما اکنون برای به حداکثر رساندن سطح توانایی‌هایتان بهترین روش است. نگران اینکه دیگران چه فکری می‌کنند و شما چقدر می‌توانید کار کنید، نباشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما احساس نشاط فراوانی می کنید و از پیشرو بودن خوشحال هستید. به نظر می رسد که دروازه شروع باز شده است و شما جلوتر از همه قرار دارید. تنها چیزی که مانع شما می شود ذهن منطقی شماست که دائماً به شما یادآوری می کند که ترمز کردن را فراموش نکنید. به اطرافتان نگاه کنید و به آنچه در اطرافتان در جریان است هم فکر کنید. فردی از نزدیکان شما امروز خیلی اذیت تان می کند. دلیلش شاید زیاد برایتان واضح نباشد؛ و فقط فضای امروز اینطور ایجاب کند. بهتر است که زمانی را به تنهایی سپری کنید و زیاد دمدمی مزاج نباشید مگر آنکه چیزی برای گفتن داشته باشید که بین شما بحث ایجاد کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد محبوبیت شما بستگی این دارد که چقدر مورد نیاز و غیرقابل جایگزین شدن هستید. مهارت های منحصر به فرد شما می توانند کمک کنند ارتباطات مفیدی برقرار کنید و یا خودتان را در یک محیط با پرستیژ پیدا کنید. ممکن است مجبور شوید با یک ابزار، کامپیوتر یا برق کار کنید. امروز برای توسعه ی روابط شخصی (دوستی یا عشقی) خوب است. پول را واردمسائل نکنید، اگر این قضیه غیرقابل اجتناب است آنرا با احتیاط انجام دهید. احساسات دوستانه شور و عشق و غرایز قدرتمندانه را با هم مقابل می کنند که پر از نزاع های ناگهانی یا استرس هیجانی خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز در دنیای خودتان پیشگام باشید. با روحیه جسورانه دنبال ماجراها بروید. احساسات شما پرحرارت می شوند و شما آماده حرکت هستید. غرایز شما آماده چالشی جدید هستند. اگر امروز سرعت کاری کاهش یافت، دلیلش تفکر منطقی شماست. مکانیسم خودمحافظتی شما فعال می شود و همه چیز کم کم هیجان انگیز می شود. تعادل درستی برقرار کنید. حس می کنید که رابطه شما در حال پسرفت است در حالیکه فقط به کمی توقف و مکث نیاز دارد. اگر طرف مقابلتان هم دیگر تمایل ندارد مدتی شما را ببیند بهتر است که کمی به هم زمان بدهید و تنها باشید تا رابطه شما دوباره بهتر شود.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اتفاقات امروز شما را خوش بین تر، مطمئن تر و روشنفکرتر می کنند. وقت خیلی خوبی برای همکاری فعالانه با خارجی ها و مردم دوردست است. شما فرد جذابی برای صحبت کردن خواهید بود و تبدیل به الگویی برای مردم خواهید شد. مشکلات مردم ربطی به شما ندارد مگر اینکه خودتان انتخاب کنید که اینطور باشد. امروز برای مردادی های صادق، کنجکاو و اجتماعی روز مقدسی است. باید جزییات بسیاری را یاد بگیرید، اخبار جدید را بدانید و دانش خود را غنی تر کنید. ممکن است بطور غیر منتظره ای یک راز کشف کنید یا با یک فرد کنحصر به فرد دوست شوید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هم اکنون زمان کار کردن و سر و سامان گرفتن از نظر کاری است، اما زمانی را هم باید به تفریح کردن اختصاص بدهید. سیاره بهرام در پنجمین خانه نشانه شما که خانه تفریح و بازی است قرار دارد. اگرچه شما باید با احتیاط کامل برنامه‌های خود را سازماندهی کنید، ولی این نوع مدیریت برنامه فقط زمانی حاصل می‌شود که شما به تفریح و بازی نیز پرداخته باشید. از احساسات معمولی خود استفاده کنید، خواهید دید که هرچیزی امکان پذیر می‌شود. توجه خود را به سمت چیز مثبتی جلب کنید. همانقدر که دوست دارید امروز با سرعت جلو بروید باید بدانید که هرچه آهسته تر پیش بروید بهتر است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده است که امروز شما به راحتی از دست شریک زندگی تان ناراحت و آزرده می شوید، زیرا او دائماً در مورد مسئله ای حرف می زند و پافشاری می کند که حس می کند آن را بهتر از شما درک می کند. اگر بتوانید خودتان را کنترل کنید و چیزی نگویید بهتر است، باید مشکل خود را از دیدگاه متفاوتی بیان کنید، شاید بدین ترتیب موفقیت بیشتری داشته باشید و چیز جالبی یاد بگیرید. این بهترین راه برای حل مسئله است. امروز رویکرد تصادفی و شانسی شما در محل کار زیاد برایتان مزیتی ندارد. اکنون زمان مهمی برای نشان دادن گرایش های عملی و ویژگی های کاری تان به رئیس و همکاران است.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که سخاوت شما محدودیت نمی شناسد. امروز نسبتا قادرید تا میزان زیادی پول خرج هدایای زرق و برق دار یا یک چیز منحصر به فرد کنید. شاید در نهایت به دوستتان کمک کنید یا اینکه از دوستان درخواست حمایت مالی کنید. هنوز هم پول امروز تمرکز شما نیست. عزم و اراده ی شما که برای رسیدن به اهدافتان مورد استفاده است امروز به راحتی مایه ی غرور می شود. بعلاوه اگر بعنوان یک انسان محافظه کار شناخته می شوید، به سختی می توانید با دیگران هم رای شوید. سبک زندگی خود را تحت فشار نگذارید و طبق روش دیگران پیش بروید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دوستان شما به خاطر کارهایی که تازه انجام داده‌اید خیلی عصبانی به نظر می‌رسند، اما نباید تنها بر پایه قضاوتهای آنها تصمیم‌گیری کنید. مشکل این است که هرکسی دیدگاه‌های احساسی و معنوی خاص خودش را دارد و آنها هر کدام جهان را به دید خود نگاه می‌کنند. کمکهای بیشماری که شما تازگیها دریافت کرده‌اید شاید باعث شوند خیلی از مسائل در ابهام و ناگفته باقی بمانند. وقتی فرصتی پیش روی شما قرار دارد خیلی سریع حرکت نکنید. اول مهلتی برای آن تعیین کرده و بعد اولین قدم خود را بردارید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 556335 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟