طالع بینی امروز / 31 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تغییر و تحولات اساسی در زندگی تان رخ خواهد داد و موفقیت و سربلندی را در زندگی تان به وجود می‌آورد بهتر است؛ هیچگاه ناامیدی به دل خود راه ندهید به لطف خداوند تمام مشکلات شما از بین می‌رود و به ثروتی بزرگ و دوست داشتنی دست پیدا خواهید کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دست از لج و لجبازی های بیهوده بردارید. برای خود صدقه ای بدهید تا از چشم زخم مردم در امان بمانید و شادی و سربلندی را در آینده به دست بیاورید،، به زودی خبرهای خوب و خوشایندی به گوشتان خواهد رسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طالعت خوب نیست. گره بزرگی توسط شخصی در زندگی تان رخ داده است بهتر است؛ برای چند مدتی دست به هیچ کاری نزنید تا بتوانید خودتان را از بلاتکلیفی خارج کنید و مشکلات زندگیتان را به خوبی و خوشی از بین ببرید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طالعت خوب است. رزق و روزی حلال به دست تان خواهد رسید و موفقیت و سربلندی در امورات زندگی نصیبتان خواهد شد،، بهتر است فرد قدرتمندی باشید و هیچ گاه از مشکلات سر راهتان هراسی به دل خود راه ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بهتر است در زندگی دست از دروغ گفتن بردارید که برایتان مشکلات فراوانی در آینده به وجود می آورد و شما را با دردسر های بزرگی مواجه می کند،، سعی کنید تا می توانید صادقانه با اطرافیانتان برخورد کنید تا به پیروزی برسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد طالعت نیک است. مراقب کارهایی که در زندگی انجام می‌دهید باشید. ممکن است شخصی به شما صدمات بزرگی وارد کند که بعدها برای تان ضرر و زیان فراوانی به وجود می‌آورد،، سعی کنید امیدتان به خداوند باشد تا به موفقیت دست پیدا کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید قصد و منظورتان خیر است اما برای میسر شدنش باید کمی صبور باشید و عجله نکنید که متاسفانه به بن‌بست خواهید خورد. خداوند برای تو بهترین‌ها را قرار داده پس سعی نکنید با مال حرام و گناه بخواهید خودتان را به اهدافتان برسانید. همواره از خداوند مدد بطلبید تا موفق و سربلند باشید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد رنجیده خاطر هستید و کسی تو را بسیار ناراحت و غمگین ساخته اما به زودی از کارش پشیمان می‌شود و به سوی شما باز خواهد گشت پس صبور باشید و اینقدر بی تابی نکنید. خداوند به زودی زندگی ات را سراسر از نور و روشنایی خواهد کرد و رزق و روزی فراوانی را برایتان خواهد فرستاد. اگر قصد دارید تا معامله ای را آغاز کنید بهتر است چند صباحی را دست نگه دارید چرا که به خیر و صلاح شما نیست.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد قصد نیکی دارید و به هر آنچه که بخواهید دست پیدا می کنید و زندگی روی خوشش را به شما نشان خواهد داد. مال و سرمایه فراوانی کسب خواهید کرد. نوزادی خوش قدم در راه دارید که زندگیتان را سراسر خوشحالی خواهد کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده مقصودتان حاصل می شود اما باید سعی کنید در این راه از دعوا و مرافعه به دور باشید و خودتان را درگیر مشکلات نسازید. راه سخت و دشواری در پیش دارید اما بدانید که خداوند پشتتان است و نمی گذارد که آسیبی به شما برسد. افرادی قصد دارند برایتان توطئه ایجاد کنند. از آنها بر حذر باشید و در مقابل آنها ایستادگی کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد کسی جانبداری شما را خواهد کرد و پشتتان خواهد بود تا بتوانید مشکلاتتان را برطرف کنید. خداوند حال و آینده خوبی برای تان قرار داده اما در صورتی که بخواهید از مسیرتان منحرف شوید متاسفانه زندگیتان را به باد فنا خواهید داد. برای موضوعی نگرانی دارید اما اگر به خداوند توکل کنید همه چیز حل می‌شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر از مشکلات و سختی ها در رنج و آزار قرار دارید و صبرتان به انتها رسیده توکلتان به خداوند باشد که به زودی رنگ سعادت و خوشبختی را به تو نشان خواهد داد. فردی از دوستانتان بسیار نسبت به تو حسودی می کند و قصد دارد تا رابطه عاطفیتان را به هم بزند پس از او به دور باش.  

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498439 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟