طالع بینی امروز / 30 مرداد ماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد عواطف و حساسیت‌های اخیر شما بیش از پیش زیاد شده است، از حد و مقدار طبیعی خود بیشتر شده است. احساساتی که شما در حال حاضر دارید، فوق العاده زیبا هستند اما بهتر است به شخصیت قبلی‌تان برگردید زیرا شخصیت امروزتان آسیب‌های جدی را به شما می‌زند. شما در اثر افراط گرایی دچار خشم و غضب‌های بسیاری خواهید شد و توان مقابله با استرس‌های ناشی از این ماجرا را ندارید. این روزها عادات روزمره تان را کنار بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید. این کار تجربه و دانش شما را افزایش خواهد داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است انرژی بازیگوشانه و سربه هوای شما کمی جدی تر از همیشه شود اما تغییرات خلقی دلیلی بر این نیست که از کسی که دوستش دارید کناره گرفته بگیرید. البته موضوعات دیگری هم هستند و باعث می‌شوند که دیگر آرام بگیرید مخصوصا اگر شما قبلا کمی جلوتر از برنامه بوده‌اید. اجازه ندهید ترس‌های تان زندگی را از شما بگیرند. اگر بتوانید امروز هوشیار و آگاه از احساسات تان باقی بمانید خبرهای خوبی در آستانه در انتظار شما را می‌کشند. این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می‌توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می‌دانستید را نقض می‌کند.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شاید در رابطه با یکی از دوستان خوب و نزدیک خود دچار مشکل شوید. این مساله می تواند مربوط به مسایل مالی باشد. اگر این طور است، طوری رفتار کنید که شایسته هردو شما است. اینگونه ناراحتی ها همیشه گذرا هستند. تمرکز خود را بر کارهای حرفه ای خود قرار دهید. در مهمانی که امشب حضور دارید مدام به این فکر نکنید که آیا می توانید نظر فرد مورد علاقه خود را جلب کنید یا خیر. یا به این فکر کنید که فردی که به شما پیشنهاد آشنایی می دهد را رد کنید. امروز به طور کلی دید خوبی به آینده ندارید و نمی توانید به راحتی تصمیم گیری کنید. بنابراین، بهتر است به موضوعات مهم زندگی خود فکر نکنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می‌دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می‌دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد. اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می‌شود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد متاسفانه نمی‌توانید اکنون به افکارتان اعتماد کنید؛ به خاطر اینکه قادر نیستید که تشخیص دهید کدام درست و کدام غلط است. می‌توانید از فرضیات‌تان استفاده کنید که درباره این اطلاعات گم شده تنها راهی است که دارید. اما نتیجه‌تان به خیال نزدیک‌تر است تا با واقعیت. تا می‌توانید مشغول باشید، اما تا زمانی که هوا برای‌تان صاف و یک‌دست شود صبر کنید تا بتوانید موضع جدیدی برای موضوعی خاص اتخاذ کنید. امروز ممکن است اعضای خانواده تان اخبار غیر منتظره ای برای شما داشته باشند. این خبرها می توانند مربوط به افرادی باشد که شما می شناسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر قصد سفر برای درست کردن اوضاع و شرایط کنونی خود را دارید، باید بدانید نه تنها باعث بهتر شدن نمی شود، بلکه همه چیز را خراب تر هم می کند. مثلا ممکن است هواپیما تاخیر داشته باشد یا وسیله ارزشمندی را جا بگذارید. اگر مجبور به سفر هستید، برای وسایل موردنیاز خود فهرست تهیه کنید و آن را در طول سفر همراه داشته باشید تا چیزی از قلم نیفتد. در مورد مسایل عاشقانه نیز در شرایطی قرار خواهید داشت که همیشه از آن گریزان بوده اید و دوستش نمی داشتید. همه فکر شما گذشته و رویدادهای آن و نگرانی از فردا است. اما بدانید همه این تفکرات و احساسات گذرا هستند و می توانید خیلی سریع از آنها عبور کنید و به راحتی برسید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید رویاهایی که از دوران کودگی در سر داشتید، این رویاهای نیز با رشد شما بزرگ شده اند، این رویاهای شما را بیش از پیش مشوش کرده اند و باعث شده اند که نتوانید تصمیم درستی را اتخاذ کنید. شما به رویاهایتان زیاد اهمیت می‌دهید بهتر است از فکر رویاها بیرون بیایید و در واقعیت زندگی کنید. زیرا رویاها دوام چندانی ندارند، گاهی مانند پوشالی تو خالی هستند و می‌توانند واقعیت زندگی شما را از بین ببرند. با وجود این رویاها و توهمات، شما در یک خواب غفلت به سر می‌برید اما به دلیل انعطاف پذیری زیادی که دارید به راحتی می‌توانید به این رویاها خاتمه دهید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد با اینکه امروز نسبت به زندگی خوش بین هستید، ‌اما می‌توانید احساس کنید که اتفاقاتی دارد می‌افتد که نگرانی و اضطراب برای شما ایجاد می‌کنند. اما به این معنی نیست که شما از تغییر می‌ترسید و مخالف آن هستید؛ فقط به این خاطر است که دلواپس این هستید که مبادا طرح‌ها و برنامه‌هایی که برای خودتان دارید خراب شوند. انرژی تان را صرف این نکنید که با تلاش و کوشش بسیار بخواهید روال زندگی را به همان شیوه قدیمی ‌برگردانید. به جای جنگیدن با تغییر و دگرگونی، با آغوش باز به استقبال‌شان بروید. منتظر چه هستید؟ از همین حالا شروع کنید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل‌های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یک دوست که احتمالا خانم هم هست، از دست شما ناراحت خواهد شد. این ناراحتی تا اندازه ای می تواند مربوط به مسایل مالی باشد. اما شما به هیچ طریقی نمی توانید او را راهنمایی یا آرام کنید. لازم نیست برای اطمینان او تلاش زیادی انجام دهید. گذشت زمان همه مسایل را درست می کند. شما همه تلاش خود را کرده اید و اگر مسایل به درستی پیش نرفته اند، این دیگر مشکل شما نیست. امروز این شهامت را خواهید داشت تا سروسامانی به رابطه عاشقانه کنونی خود بدهید. شاید کارهایی که انجام می دهید کمی ساده به نظر برسند اما کاربردی هستند و شما را یک پله جلوتر از آنچه اکنون هستید، قرار خواهند داد.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده شما قبل از اینکه از ته دل بخواهید به حرف یا پیامی گوش بدهید، لازم است که این پیام چند بار بهتان گفته شود. منظور این نیست که خیلی کند عمل می‌کنید. شما فقط خیلی اصرار دارید که فعالیت‌های یکنواخت روزمره تان را تغییر بدهید، حتی اگر بدانید این کار بهترین کار مورد علاقه تان نیست. البته هیچ کس دیگری نمی‌تواند برایتان تصمیم بگیرد، شما فقط باید نسبت به نصیحت‌ها و پیشنهادات گوش شنوا داشته باشید. البته فقط به کسانی که قصد کمک کردن بهتان را دارند اعتماد کنید.

 

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد الان زمان این است که با همکاران‌تان تصمیم بگیرید که توان تان را با هم روی یک کار واحد بگذارید تا بهتر به نتیجه دلخواه برسید،‌ این کار گروهی بهتر و سودمندتر از این است که هر کس بخواهد کار خودش را بکند و کاری به دیگران نداشته باشد. شما خیلی راحت می‌توانید با دیگران روابط خصمانه‌ای داشته باشید، اما این روابط برای هیچ کدامتان سودی ندارد. توجه کنید که در کار، دیگران چه پیشنهاداتی می‌دهند و این را هم مدنظرتان قرار دهید که نیازهای شما چیست. سپس می‌توانید تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید. تفریح داشتن جزو یکی از واجبات زندگی به حساب می‌آید، اما شما الان به خاطر مسائل خانوادگی دچار اضطراب شده اید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در مورد یکی از نزدیکان یا اعضای خانواده خود دچار نگرانی خواهید شد. این فرد شاید مشکل مالی، احساسی یا کاری داشته باشد. شاید در عشق خود شکست خورده باشد. شاید بخواهید با او حرف بزنید اما انتظار نداشته باشید پاسختان را بدهد. حتی با واژه های مهربانانه نیز نمی توانید احساسات او را تحریک کنید. اجازه دهید در تنهایی های خودش این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند. شما خودتان هم در رابطه عاشقانه کنونی خود احساس رضایت ندارید. همه تلاشتان این است تا به رابطه خود ادامه دهید اما چیزی این میان مانع از پیشرفت می شود. به درستی هم نمی توانید تصمیم گیری کنید.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 498150 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟