طالع بینی امروز / 5 تیرماه

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما به طور خاصی احساساتی شده اید و واکنش هایتان به تمام افراد و اتفاقات اطرافتان خیلی شدیدتر از معمول هستند، خواه آنچه در برابرتان است عکسی از یک فاجعه انسانی باشد، یا کودکی بامزه و یا بچه گربه ای که خودش را برایتان لوس می کند. از لحاظ معنوی شما در حال حاضر از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستید و آماده اید تا برای سعادت در دنیای پس از مرگ هر کاری که لازم است را انجام دهید و یا اگر هم زیاد مذهبی نباشید ممکن است بخواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه پیدا کنید. اگر از دسته آدم های مذهبی هستید بد نیست امروز برای رفتن به یک سفر زیارتی برنامه ریزی کنید و هم به تفریح برید و هم زیارت، هم فال است و هم تماشا!

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که در حالی که یک نفر سعی می‌کند جلوی رسیدن به اهدافتان را بگیرد، ناامیدی شما نیز بیشتر می‌شود. اما دلیلش فقط این است که امروز پایداری و استقامت شما بیشتر شده است و این سخن به معنی این نیست که شما به راحتی تن به شکست خوردن می‌دهید. آماده مبارزه کردن برای چیزهایی باشید که می‌خواهید بهشان برسید؛ اگر الان پافشاری کنید بعدها از نتایح آن شگفت‌زده خواهید شد. شاید ایده های خیلی زیادی در مورد پروژه هایی که می خواهید انجام دهید داشته باشید، اما امروز فردی به شما در پیدا کردن این که کدام یک از آنها اولویت های اصلی شما هستند کمک قابل توجهی خواهد کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید، اما می توانید از دوستان تان کمک بگیرید و انجام وظایف تان را دلپذیرتر کنید. امروز همه چیز درباره ی روابطی است که با دیگران دارید. باید کاری کنید تا انجام تعهدات تان کار جالبی به نظر برسد و دیگران ترغیب شوند که به شما بپیوندند و کمک تان کنند. بدون در نظر گرفتن کاری که انجام می دهید، می شود پیش بینی کرد که در نهایت به همگی خوش خواهد گذشت. این حس مشارکت و رفاقت است که امروز را به یک روز به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد. اطلاعاتی که امروز از طریق دوستانتان به دست می آورید ممکن است شما را به تمرکز روی هدف جدیدی دعوت کنند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز یکی از دوستان و یا اقوامتان بی آن که به طور مستقیم تقاضایی از شما کرده باشد شما را برای انجام کاری که به نظرتان انتظار نابجایی است در تنگنا قرار خواهد داد. به هیچ وجه فکر نکنید که مجبور به انجام این کار هستید، به ویژه این که کسی مستقیما چیزی از شما نخواسته است. امروز احساسات عاشقانه شما حتی از قبل هم بیشتر اوج گرفته اند و احساس می کنید که عشقتان از جنبه دنیوی خود فراتر رفته و حالتی معنوی به خود گرفته است و شاید حتی بخواهید این احساس جدید خود را در قالب یک شعر، نقاشی یا دلنوشته ماندگار کنید. اگر طرف مقابلتان نیز احساساتی شبیه به آنچه از عمق وجود شما سرچشمه می گیرد داشته باشد اتفاقات جالبی بین شما خواهند افتاد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهدبرنامه‌ریزی کردن برای فعالیتهای اجتماعی آینده‌تان به شما این امکان را می‌دهد که آرامش بیشتری داشته و شادتر باشید. اما در آخرین لحظه شما تصمیم می‌گیرید که آزادانه عمل کنید. البته انجام دادن وظایف شما در درجه اول اهمیت قرار دارد، اما وقت گذرانی با دوستان وقتی که بالاخره شروع به کار کردن کردید واقعاً می‌تواند به شما کمک کند پربارتر از قبل عمل کنید. امروز احساسات عاشقانه تان شما را به فر رسیدن به سر و وضع ظاهریتان انداخته اند. شاید تصمیم بگیرید برای بردن دل کسی که دوست دارید به باشگاه بروید، یک رژیم غذایی جدید را شروع کنید و یا تغییراتی در سبک لباس پوشیدن خود ایجاد کنید. این کار به احتمال زیاد نتیجه ای که به دنبالش هستید را برای شما به همراه خواهد داشت.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است برای دوستان و آشنایان تان خیلی قابل درک نباشد که شما چه قدر با اعتماد به نفس جلو می روید. آن ها فکر می کنند که کاسه ای زیر نیم کاسه است و پشت آن لبخند مهربان شما چیزی پنهان شده است که از آن بی خبرند. اما سخت در اشتباه اند. حواس تان باشد که ممکن است تا هفته ی آینده اتفاقات غیرقابل پیش بینی برای تان رخ دهد، اما باید آمادگی داشته باشید که به تنهایی با همه ی مشکلات کنار بیایید. نگران این نباشید که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، فقط با خودتان صادق باشید و به ندای قلب تان گوش دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید شرکت در مهمانی ها و فعالیت های گروهی و اجتماعی شما را با افراد بسیاری در ارتباط خواهد گذاشت که شامل دوستان صمیمی، آشنایان دور و حتی غریبه ها می شوند. در همین گیر و دار شخص جدیدی وارد زندگیتان خواهد شد که برای شما معنا و اهمیت متفاوتی پیدا می کند. شاید بحث هایی مطرح شوند که شما نسبت به آنها غیرت و تعصب دارید و بخواهید حرف خودتان را هر طوری که شده به کرسی بنشانید. یادتان باشد که این کار را با تدبیر و مهارت انجام دهید در غیر این صورت طرف مقابلتان را نسبت به خود دلسرد خواهید کرد و رابطه ای که میتواند به یک رابطه پایدار تبدیل شود را در همان آغاز راه محکوم به فنا خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد دید خود نسبت به زندگی را محدود نکنید، برای اینکه این محدودیت‌هایی که شما برای خودتان ایجاد کرده‌اید شاید از ضمیر ناخودآگاه شما سرچشمه گرفته باشند. حتی اگر به نظر می‌رسد که این محدودیتها موقتی هستند، ممکن است دلیل آن این باشد که شما در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته‌اید که باعث ناامیدی شما شده است. با شور و هیجانی که امروز در درون خود احساس می کنید تقریبا در انجام هر کار دیگری نیز موفق خواهید بود. در محل کارتان نیز عملکردی که از خود نشان می دهید رضایت بخش است و دقت عمل و تمرکزی که روی انجام کارهایتان دارید از چشم مقامات بالاتر مخفی نخواهد ماند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد وقتی به آینده فکر می کنید دل تان می خواهد تا می توانید رویاپردازی کنید. اگر مجبور شوید که دیگران را هم در این خیال پردازی ها دخالت دهید همه چیز پیچیده تر خواهد شد. شاید اول اش تصمیم بگیرید که برای تحقق آرزوهای تان از کس دیگری هم در این مسیر کمک بگیرید، اما خواهید دید که توافق بر سر یک نقشه ی عملی چه قدر دشوار خواهد شد. حتی ممکن است احساس آزردگی کنید، زیرا دوست تان نمی خواهد از قواعد شما اطاعت کند. اگر دیدید که مشکلات بالا گرفتند، بهتر است خودتان به تنهایی  به مسیرتان ادامه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز ممکن است به یک مهمانی خیلی مهم و رسمی دعوت شوید که حضور در آن موقعیت های زیادی را می تواند برای شما به همراه داشته باشد. شاید در این مجلس با اشخاصی آشنا شوید که به پیشرفت حرفه ای شما کمک هایی جدی خواهند کرد و یا شاید هم اطلاعاتی در زمینه موضوع جدیدی به دست بیاورید که شمارا به خود جذب می کند و راه تازه ای را پیش رویتان قرار می دهد. از آنجایی که شما با شور و حرارت زیادی در مورد موضوعاتی که به ذهنتان می رسند صحبت می کنید و رفتاری صمیمانه دارید انرژی و وقتی که برای این مهمانی صرف می کنید بیهوده نخواهد بود و قطعا افراد زیادی را به خود جذب خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مدتی است که تصمیم گرفته اید بین نیازهای شخصی و وظایف اجتماعی خود تعادل برقرار کنید، اما ممکن است با یکی از دوستان صمیمی یا آشنایان تان درگیری پیدا کنید و همه چیز به هم گره بخورد. به جنبه های سطحی قضیه اهمیت ندهید، بلکه باید همه چیز را با دید وسیع تر و عمیق تری بررسی کنید. از این می ترسید که اگر حرف دل تان را بزنید مورد سوء استفاده قرار بگیرید و اذیت شوید. خیلی سخت است که احساسات تان را بیان کنید اما تحت تأثیر عواقب آن قرار نگیرید، اما حداقل از بار فشارهایی که روی شماست کم می کند تا بتوانید بر ترس تان غلبه کنید و حرف تان را بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز کمی عصبی و نگران به نظر می رسید، بهتر است وظایف روزانه ی خود را اولویت بندی کنید و کاربردی ترین راهکارها را برگزینید، شاید به این ترتیب اعصاب تان کمی آسوده تر شود. البته خیلی سخت است که بخواهید تمرکز کافی نشان دهید، زیرا احتمالات و فرصت های زیادی پیش روی شما قرار گرفته اند و باعث می شوند که بیشتر نگران نتیجه ی کار باشید. سعی کنید فقط به همین لحظه ای که در آن هستید فکر کنید، زیرا تنها تأثیری که می توانید بگذارید فقط همین جاست. نگران چیزهایی که اجتناب ناپذیرند نباشید، همه چیز خودش در زمان مناسب حل خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 484897 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟