طالع بینی امروز / 30 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد اکنون به این آمادگی رسیده اید که احساساتی را که مدت ها پنهان می کردید بروز دهید. ممکن است نگران واکنش های دیگران پس از بازگو کردن احساسات تان باشید، اما نیرویی ترس و نگرانی را از شما دور خواهد کرد و می توانید حرف تان را بزنید. درست است که باز کردن سر صحبت مشکل به نظر می رسد، اما عقب نشینی نکنید. حرف هایی که در دل دارید می توانند دیوارهای احساسی را از میان بردارند و زیربنای یک رابطه ی صمیمی تر را رقم بزنند. به نفع تان است که خطر کنید و آن چه را در قلب تان می گذرد آشکار کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز در کمال نا امیدی به این واقعیت پی خواهید برد که خواستن همیشه هم برابر با توانستن نیست! شاید این موضوع باعث ناراحتی شما شود، اما به یقین به رشد و بلوغ شما کمک قابل توجهی خواهد کرد و شما یاد خواهید گرفت که گاهی شما هم اشتباه می کنید و باید قضاوت هایتان را بازنگری کنید. اگر کارها امروز دقیقا طبق برنامه و انتظارات شما پیش نرفتند تعجب نکنید. اتفاقات غیر منتظره ای ممکن است بیفتند و نظم کارهایتان را به هم بزنند. به جای این که خشمگین بشوید باید بتوانید تشخیص دهید که این اتفاقات در زندگی شما حتما دلیل و حکمتی دارند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در این روزها استرس شدیدی بر شما غلبه کرده است. شما تلاش‌های زیادی را در جهت کنترل این استرس انجام می‌دهید اما متاسفانه نمی‌توانید از دل نگرانی تان کم کنید پس بهتر است دیگر به این موضوعات فکر نکنید. این نگرانی‌ها بر رفتارهای شما تاثیر مستقیمی دارند و باعث می‌شوند که شما رفتار یا صحبت‌هایی را نشان دهید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید. رویاهای گذشته تان به یکباره جان تازه ای یافته و ذهن شما را درگیر کرده اند، ولی بیان کردن این رویاها و نقشه هایی که در رابطه با آنها دارید کاری غیر ضروری است که ممکن است به اعتبارتان لطمه بزند. به مرور زمان و با پیشروی شما به سوی اهدافتان دیگران نیز متوجه دلیل اصلی این تغییرات خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد این روزها به نظر می رسد که روابط تان به زمین حاصلخیزی برای رشد تبدیل شده اند و می توانید چیزهای زیادی درباره ی خودتان یاد بگیرید. حتی اگر با بهترین نیت ها وارد یک رابطه شوید، باز هم ممکن است موانعی مانع خرسندی شما شوند. حواس تان باشد که خیلی به خودتان سخت نگیرید؛ اگر انتظاراتی را که از خود دارید کم نکنید حتماً نا امید خواهید شد. دقت کنید تا ببینید که چگونه خاطرات تان بر واکنش های کنونی شما تأثیر می گذارند. سعی کنید فرصت های جدیدی را که پیش روی تان قرار می گیرند از دست ندهید و مدام همان ماجراهای گذشته را تکرار نکنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما نگران این نیستید که با کمی مخالفت از جانب دیگران مواجه شوید و در واقع حتی برای رو به رو شدن با چنین وضعیتی آماده هستید و به هیچ عنوان قصد ندارید جلوی خودتان را بگیرید. با این حال بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید، زیرا به احتمال زیاد دشمنی که برای خودتان انتخاب کرده اید در واقع دوستی خیرخواه است که قصد کمک کردن به شما را دارد. امروز داشتن اعتماد به نفس و پرکاری را باید هدف خود قرار دهید تا بتوانید به خواسته های خود دست پیدا کنید. آیا دلتان می خواهد  که رابطه عاطفی خود را وارد مرحله بعدی کنید؟ از انرژی امروز بهره گرفته و سعی کنید گام هایی در راه پیش بردن این رابطه در جهت درست بردارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است. زیاد به خودتان سخت نگیرید، سرتان به کار خودتان باشد و وظایف خود را به نحو احسن انجام دهید؛ هر کسی مسئول کارهای خودش است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز ممکن است ترس های ریشه داری که در وجودتان هستند بروز کنند، اما اجازه ندهید که اوقات خوش تان به خاطر این نگرانی ها خراب شوند. مدت هاست که با پشتکار به دنبال اهداف تان هستید، پس لزومی ندارد که لذت ها را از خودتان سلب کنید. باید یاد بگیرید که تجربه های تلخ گذشته و احساسات ناخوشایندی را که به یادتان می آورند کنار بگذارید. اگر احساس می کنید که دنیا به شما نه می گوید، اطمینان حاصل کنید که خودتان دلیل این پاسخ منفی نباشید. تا زمانی که فرصت باقی است از پیروزی های کوچک لذت ببرید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما بین دو میل درونی گیر کرده اید، یکی میل به خوشحال کردن و کسب رضایت دیگران و دیگری میل به راضی کردن امیال و خواسته های درونی خودتان! این که به سمت گزینه اول تمایل نشان داده و آن را در اولویت قرار دهید کاملا طبیعی و بخشی از ذات شماست، اما بد نیست کمی هم به نیازهای خود توجه کنید. رفتارهای ضد و نقیضی که از همکارانتان می بینید شما را دچار تردید کرده اند و نمی دانید دقیقا چه منظوری دارند و چه کاری باید انجام دهید. شاید احساس کنید که انگار همه بی وفا شده اند و پی بردن به حقیقت امور برایتان کار سختی باشد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در محل کار تصمیم گیری خیلی سخت است به خاطر اینکه شما دو جنبه از مسائل را می‌بینید و به آن توجه دارید. اما فقط اینکه شما نظرات چندگانه‌ای در رابطه با موضوع دارید به این معنی نیست که همه آنها خوب هستند. به سبک و سنگین کردن و اندیشیدن در باره این انتخاب‌ها ادامه دهید اما جواب نهایی خود را به بعد از ظهر موکول کنید. بعد از آن باید بدانید که کدام راه را می‌خواهید بروید! شما ترجیح می دهید از مشکلاتی که در روابط عاطفی خود دارید فرار کنید و این موضوع می تواند شما را با مشکلات پیچیده ای همراه کند. شما گاهی جرات بیان کردن آنچه در فکرتان می گذرد را ندارید و این موضوع می تواند مانع پیشرفت روابط شما بشود.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز به مشکلات مالی خود فکر خواهید کرد و به نظر می رسد که تصمیم دارید گام مثبتی در این راستا بردارید. اما ممکن است به خاطر گرفتن تصمیمات مهم دچار اضطراب و نگرانی شوید و نتوانید به درستی عمل کنید. سعی کنید اهداف بلند مدت تان را از نظر دور نکنید. به شما توصیه می شود که این شدت احساسات را جدی بگیرید و ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. راهکاری را که در پیش گرفته اید به دقت بررسی کنید و بعد وارد عمل شوید، به این ترتیب می توانید در سریع ترین زمان ممکن به موفقیت دست پیدا کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بدون شک امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. شما می توانید نسبت به زندگیتان احساس رضایت داشته باشید و اتفاقات امروز لبخند را بر لبانتان نشانده و روحیه تان را نیز بالا خواهد برد. امروز ذهن شما درگیر برخی از ارزش ها و باورهایی خواهد بود که برای سال ها به آنها بها داده اید و آنها هم به زندگی شما ثبات بخشیده اند، اما حالا احساس می کنید که دیگر تأثیری روی زندگیتان ندارند و حتی شاید بهتر است از زندگیتان حذف شوند. از آنجایی که شما آدمی نیستید که به سادگی ذهن و طرز تفکر خود را تغییر دهد، فکر کردن به این موضوع شما را آزار خواهد داد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز می خواهید که همه چیز را ساده بگیرید، پس شک نکنید که می توانید موفقیتهای قبلی تان را کامل کنید. اما حتی اگر روزتان را با آرامش شروع کنید، شاید نتوانید آن گونه که انتظار داشته اید استراحت کنید. در حالی که شما با مسائل احساسی مربوط به گذشته تان دست به گریبان باشید، در این صورت شما بدترین دشمن خود خواهید بود. اگر بتوانید به خاطرات بد با دیدی مثبت نگاه کنید به خودتان این شانس را می دهید که واقعاً از زندگیتان لذت ببرید، همچنین می توانید خود را از مسائل احساسی بی نتیجه رها سازید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 483691 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟