طالع بینی امروز / 17 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد بالاخره روز شانس شما هم فرا رسید.  این شانس ممکن است در مورد مسائل مالی باشد، شاید هم پیشرفتی در کار داشته باشید اما هر چه باشد، مدت هاست که انتظارش را می کشیدید. این روزها حساب و کتاب پول تان را بیشتر داشته باشید و آنها را عاقلانه خرج کنید وگرنه در روزهای آتی به مشکل برخواهید خورد. اگر چه شما علاقه زیادی به شریک زندگی تان دارید اما گاهی رفتارتان خلاف این را ثابت می کند، شاید بد نباشد کمی بیشتر به رفتارهایتان بیاندیشید تا سو تفاهمی رخ ندهد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد حتی اگر جدیداً تمایل دارید که احساساتتان را برای خود نگه دارید، ولی گزینه سکوت کردن همراه با قدرت را برای خود برنگزینید. خوشبختانه دوستان شما و افرادی که دوستتان دارند به واسطه ظاهر شما می‌توانند حقیقت را بفهمند. حتی اگر نسبت به تصمیم مالی جدیدی که گرفته‌اید احساس خوبی دارید، ممکن است که هنوز برای آنچه که بعدها اتفاق می‌افتد آمادگی نداشته باشید. به خاطر اینکه عقاید عمومی را هم بدانید این قضیه را با یک دوست صادق در میان بگذارید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید عمل گرایی خود را نشان دهید و اموری را که در دست دارید از مرحله ی مقدماتی به مرحله ی عملی برسانید. ماه نو در صورت فلکی ثور دومین خانه یعنی خانه ی خود ارزشی را تحت تأثیر قرار می دهد و موجب می شود بر به دست آوردن نتایج محسوس تمرکز کنید و افکار غیر واقعی را از خودتان دور کنید. اما لزومی ندارد که یک باره دست به معجزه بزنید. امروز اگر به مقدار اندکی پیشرفت کنید کافی است تا در مسیر درست قرار بگیرید و به این ترتیب می توانید زیربنای موفقیتی پایدار را رقم بزنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به زودی شخصی به شما لطفی می کند که نمی دانید چگونه آن را جبران کنید. شاید اولش پذیرفتن آن برایتان سخت باشد اما بهتر است آن را بپذیرید زیرا که لیاقتش را دارید. برای رابطه عاطفی تان نقشه ها کشیده اید اما برای رسیدن به آنها باید موانع زیادی را پشت سر بگذارید. البته این موانع به سختی آنچه در ذهن شما می گذرد، نیست. در نهایت با اعتماد به نفس به توانایی هایتان تمام موانع را رد خواهید کرد و به مراد دلتان خواهید رسید. علارغم تمام احساسات و افکار منفی که در حال حاضر تجربه می کنید، به زودی به موفقیت بالایی می رسید. لازمه آن شرکت در فعالیت های گروهی است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد مدام در درون تان سئوال‌های بسیاری را از خود می‌پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می‌شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می‌کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید. ایمان داشته باشید؛ بدانید که گنج هایی در تاریکی ها پنهان شده اند، فقط باید جرأت پیدا کردن شان را به دست آورید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است با چیزهایی برخورد کنید که برخلاف ظاهرشان به نظر می رسند، زیرا ماه نو در طالع شما به دوازدهمین خانه یعنی خانه ی اسرار وارد شده است. تکه های اصلی معما ممکن است هنوز پیدا نشده باشند، بنابراین نمی توانید تصویر کلی را به درستی درک کنید و باید اطلاعات بیشتری به دست آورید. هر چیزی که در اطراف تان اتفاق می افتد را یک سرنخ بدانید، حتی اگر دلیل روشنی برای آن پیدا نکردید. دنبال کردن امور عجیب و مرموز بدون این که بدانید شما را تا کجاها خواهند برد، باعث می شود تا در مسیری غیر مستقیم به سوی شک و تردید حرکت کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید اطلاعات مهمی به دست تان می رسد که تاثیر مثبت زیادی بر روند زندگی تان خواهد گذاشت. این اطلاعات شاید منجر به تغییر شغل یا حتی تغییر محل زندگی تان شود. اگر چه تصمیم گیری برایتان سخت است اما به خود اعتماد کنید و با شجاعت تمام پیش روید. اخیرا به صحبت کردن با شریک زندگی تان تمایلی ندارید. شاید حوصله بحث های جدی را نداشته باشید، اما بدانید که عاقبت خوبی ندارد. صحبت کردن صمیمیت را به رابطه شما باز می گرداند. اگر تمام تلاش تان را به کار گیرید، زودتر از آنچه فکرش را بکنید به مراد دلتان خواهید رسید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد  امروز بسادگی می‌توانید همه کارهایتان را خیلی راحت بگیرید. ممکن است مقدار زمان و پولی که در طول یک پروژه طولانی مدت هزینه می‌شوند را دست کم بگیرید. با این وجود باید تمام این دلایلی که شما را از اتمام کارتان برحذر می‌دارند کنار بگذارید. اما لازم نیست برای وقت کمی که دارید هیجان زده و نگران شوید؛ این هیاهو را فراموش کرده؛ در کار خود غرق شوید و ذهن خود را از همه این مشغولیت‌ها پاک کنید. زمان بررسی و برنامه ریزی به پایان رسیده است؛ اکنون زمان آن است که دست به کار شوید و رویاهای تان را عملی کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز ممکن است احساس کنید که کسی کلید نورافکنی را که به سمت فرصت های شغلی شماست دست کاری می کند. این حرکت ناگهانی شما را شگفت زده خواهد کرد، زیرا خورشید گرفتگی ای که در دهمین خانه از طالع شما یعنی خانه ی موقعیت های اجتماعی اتفاق افتاده موجب می شود تا افق های جدیدی در زمینه ی شغلی پیش روی تان قرار بگیرند. خوشبختانه می توانید تصمیمات مثبتی اتخاذ کنید که اهداف بلند مدت تان را تحت الشعاع قرار می دهند، البته باید زود بجنبید و موقعیت را بسنجید. اما سعی کنید زمان را به خاطر فکر کردن زیاد از دست ندهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده ماه نو در صورت فلکی به ششمین خانه در طالع شما یعنی خانه ی خود بهسازی وارد شده، پس فرصت مناسبی است تا به امور مربوط به سلامتی توجه کنید. معاینات سالیانه را انجام دهید و جهت بررسی سلامت دندان های تان از پزشک مربوطه نوبت بگیرید. برای ارزیابی رژیم غذایی کنونی تان کمی بیشتر وقت صرف کنید و به برنامه های ورزشی تان هم نگاهی بیندازید. سعی کنید به این فکر کنید که چه طور می توانید سلامتی تان را با تغییرات کوچک در زندگی روزانه افزایش دهید، البته این تغییرات باید در طول زمان ثابت شده باشند.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگر مجرد هستید، تمام نشانه ها حاکی از آن است که به زودی نیمه گمشده تان را پیدا می کنید. این فرد شاید توسط یکی از دوستان تان به شما معرفی شود شاید هم یکی از دوستان قدیمی تان باشد که این بار با زاویه دید دیگری رابطه با او را آغاز خواهید کرد. اگر هم متاهل اید، اتفاقی صمیمیت بین شما و شریک زندگی تان را بیشتر می کند. اگر می خواهید وضعیت مالی خود را بهبود بخشید، حال بهترین زمان ممکن است، پس درنگ نکنید و دست به کار شوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز فشارهایی که روی شما ایجاد می‌شود می‌تواند در ایستادگی کردن در برابر موانع یاری تان دهد، اما شما هنوز احساس درماندگی می‌کنید و چشمه خلاقیت‌تان خشک شده است! خوشبختانه به طور ناگهانی پیام‌هایی دریافت می‌کنید که خودتان هم شگفت زده خواهید شد و در نتیجه راه‌های ابراز وجود کردن را پیدا می‌کنید! تسلیم نشوید؛ چرا که یکدفعه نمی‌توانید به همه چیز برسید. آرام آرام پیش بروید، ناگهان اتفاقی رخ خواهد داد که حتی فراتراز انتظارات شما است!!برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480527 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟