طالع بینی امروز / 16 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می رسد که بخت دارد به شما روی می آورد. شما می توانید با امیدواری بسیار در انتظار به دست آوردن پول و درآمد بیشتر و حتی یک ترفیع رتبه غیر منتظره باشید. با این همه تلاشی که طی چند ماه گذشته داشته اید و زحمات فراوانی که کشیده اید قطعا لیاقت این پیشرفت را خواهید داشت. مقامات مافوق شما احترام خاصی برایتان قائل هستند و همکارانتان نیز شایستگیتان را تأیید می کنند. به نفعتان است که در مصرف پولی که به دست خواهید آورد احتیاط بیشتری به خرج دهید و حتما مقداری را پس انداز کنید. کسی چه میداند، شاید تا پیش از تمام شدن تابستان بتوانید به آن سفری که مدت هاست دلتان می خواهد بروید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد باید خوشحال و شاد باشید زیرا کدورت‌هایی که بین شما و فرد محبوب تان به وجود آمده بود از بین می‌رود، تا شما بتوانید باز روابط‌تان را مثل سابق ادامه بدهید. هنگامی‌که روابط تان دوباره آغاز شد در رابطه با مسائلی که بر سر آنها بحث و مشکل داشتید دیگر سخنی بر زبان نرانید. زیرا شما دیگر به پاسخ این جواب‌ها احتیاجی ندارید شما تنها فرد محبوب تان را می‌خواستید که باز او با عنایت خداوند به سوی شما بازگشته است. گذشته را فراموش کنید و به زندگی که در حال حاضر دارید بپردازید. و هر تلاشی که از دستتان ساخته است برای تبدیل امروز به یک خاطره رمانتیک انجام دهید. طرف مقابلتان نیز قطعا از این همه شور و احساسات شما سر ذوق خواهد آمد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز سرشار از انرژی هستید و ممکن است کارهایی که انجام می دهید آن قدر حواس تان را پرت کنند که دیگر متوجه راه های انحرافی نشوید. اما این ماه ویژگی خودانگیزی شما را تحریک خواهد کرد تا در برابر چالش های گوناگون به طور سریع و کارآمد واکنش نشان دهید. دست و پنجه نرم کردن با همه ی مسایلی که امروز در پیش دارید می تواند هیجان انگیز به نظر برسد، اما اگر بخواهید از این موج اتفاقات عبور کنید تقریباً غیر ممکن است. به دنبال این نباشید که به یک قهرمان یا ابرقدرت تبدیل شوید، در عوض به دنیای خیالات پناه ببرید تا خودتان را از استرسی که اطراف تان را فراگرفته دور کنید و به افکارتان وسعت ببخشید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز احساس بی حوصلگی می کنید و به دنبال این هستید که اتفاق جدید و متفاوتی را تجربه کنید و کارهای تکراری روزمره که انگار قرار نیست هیچ وقت به پایان برسند برایتان واقعا خسته کننده به نظر می رسند. اگر به دنبال هیجان هستید چرا برای رسیدن به این خواسته خود اقدامی نمی کنید؟ حتی اگر پول کای برای انجام کاری که در سر دارید را نداشته باشید هم می توانید حداقل در مورد آن تحقیق و برنامه ریزی کنید. همین که بدانید بالاخره یک روزی این کار را انجام خواهید داد هم حالتان را خیلی بهتر خواهد کرد و می توانید انجام کارهای ملال آور روزمره را با روحیه بیشتری تحمل کنید و در پایان وقت کاری با انرژی بیشتری به خانه بازگردید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شما در زندگی امروزتان از همه مسائل روزمره‌ای که برایتان پیش می‌آید دلسرد شده اید و دیگر امیدی به آینده‌ای تازه ندارید اما بدانید که چشمه امید و دلگرمی ‌تازه‌ای به زودی برای شما فوران می‌شود. کتاب‌هایی که شما را به زندگی امیدوار می‌کنند را بخوانید. به پارک یا کنار یک رودخاته بروید تا بتوانید قوای از دست رفته خود را باز بیابید. این حقیقت زندگی شماست پس بهتر است به جای این که خود را عذاب دهید با آن کنار بیایید. احساسات شما امروز در اوج خود هستند و همین موضوع باعث می شود بتوانید روز خوبی را همراه با عشقتان بگذرانید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز باید مراقب حرف هایی که می زنید باشید، زیرا ممکن است دیگران فقط صورت ظاهری حرف های شما را درک کنند. تمایل کنونی شما به بیان حقایق با ذکر توضیحات اضافی و اطلاعات غیر ضروری باعث می شود تا احتمال برداشت غلط از حرف های تان افزایش پیدا کند، به ویژه اگر میزان حقایقی که در حرف های تان بازگو می کنید ناچیز باشد. رویاهای رنگارنگی که در سر دارید جالب و سرگرم کننده به نظر می رسند، اما بهتر است به هنگام در میان گذاشتن اسرارتان با دیگران به دنیای واقعی نظر داشته باشید تا اطلاعات نادرست در اختیار دیگران قرار ندهید. به خاطر داشته باشید که روابط تان را بر پایه ی حقیقت بنا کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز شما اطلاعات ارزشمندی به دست خواهید آورد که به شما انگیزه لازم برای انجام کاری را خواهد بخشید که مدت ها ایده آن را در سر داشته اید اما جسارت کافی برای عملی کردن آن را نداشته اید. اگر با خواندن یا شنیدن این خبرهای تازه و اطلاعات جدید احساس کردید که ضربان قلبتان تندتر شده است شک نکنید که این همان چیزی است که برای انجام کاری که به فکرش بوده اید به آن نیاز دارید. نگران هیچ چیزی نباشید و قدم هایی که لازم است را بردارید، اگر تلاش کافی داشته باشید اتفاقات خوبی در راه خواهند بود. اگر در حال حاضر مشغول تحصیل هستید و یا قصد ادامه تحصیل دارید باید تلاشتان را بیشتر کرده و زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز این فکر مجدداً به سراغ تان می آید تا راهی پیدا کنید که بتوانید به امور شخصی خود نیز بپردازید. دل تان می خواهد که همراه و شریک زندگی تان را خوشحال کنید، اما اگر امروز بخواهید بر شخص دیگری تمرکز کنید حتماً احساس تهی بودن خواهید کرد. آگاه باشید که اگر به خودتان اهمیت دهید، آن وقت می توانید به کسی که عاشقانه دوست اش دارید بهتر رسیدگی کنید. دلیلی وجود ندارد که خواسته های تان را بی اهمیت جلوه دهید. با ترسی که وجودتان را فراگرفته مقابله کنید؛ اکنون به نفع شماست که به خواسته های قلبی خود توجه کنید، در نهایت خواهید دید که به طور شگفت انگیزی احساس رضایت خواهید کرد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده امروز برای شما هیچ حد وسطی وجود ندارد و هر احساسی را در شدیدترین حالت ممکن تجربه خواهید کرد. همین موضوع می تواند امروز را برای شما با فشار بسیاری همراه کند. سعی کنید راهی برای آرام کردن خودتان پیدا کنید. به جای این که سعی کنید در هر مکالمه ای عقاید و نظرات خود را به کرسی بنشانید بهتر است تا جای ممکن از هر گونه بحثی خودداری کنید. حتی بدون این اظهار نظرهای متعصبانه شما هم مکالمات امروز به اندازه کافی بحث برانگیز خواهند بود، لزومی ندارد شما اوضاع را از این که هست بدتر کنید. سعی کنید بیشتر وقتتان را با عزیزان و نزدیکانتان، به ویژه عشقتان بگذرانید و احساسات عاشقانه خود را به آنها نشان دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد هیجانات اخیر در محل کار شاید در نظر شما اوقات خوشی باشد، اما اگر مجبور باشید حس خود را پنهان کنید چندان هم خوشحال نخواهید بود. اغلب اوقات سهیم کردن دیگران در اطلاعات‌تان قبل از اینکه به مرحله بعدی بروید برای شما کافی است. اما حالا مورد احساسی کوچکی می‌تواند همه چیز را پیچیده تر کند. شاید الان وقت جلب توجه کردن و غافلگیر کردن اتفاقات غیر قابل پیش بینی باشد. گفتن حقیقت ممکن است وضعیت کنونی را آشفته کند، اما از میزان تنش نیز کم می‌کند. امروز شما فوق العاده به نظر می رسید و حتی خودتان هم متوجه نگاه های تحسین برانگیز دیگران به خود هستید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد اگرچه روابط تان با دیگران نقش مهمی را در زندگی شما ایفا می کنند، اما باید این روابط را برای مدتی موقتی به نفع اهداف تان قطع کنید. باید یک راه منطقی پیدا کنید تا بین انتظارات دیگران و نیازهای خودتان تعادل برقرار کنید، زیرا لازم است که مسیرتان را مجدداً بررسی نمایید. ممکن است تصمیم بگیرید که تکانه ای و ناگهانی وارد عمل شوید، اما هر گونه تغییر جهت ناگهانی می تواند به افزایش بی ثباتی دامن بزند. فرصت هایی را که آینده پیش روی تان قرار داده از نظر دور نکنید، اما تصمیم گیری نهایی را به تأخیر بیندازید تا هیجانات فعلی فروکش کنند. در این مدت بررسی کنید که اگر در مسیر قلب تان قرار بگیرید چه بهایی باید بپردازید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 480517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟