خط و نشان پلیس برای استفاده کنندگان از اسلحه در عروسی ها / در اوز فارس رخ داد

سرهنگ "هادی محمدیان"بیان کرد: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر برگزاری جشن عروسی در دو باغ در یکی از محلات این شهرستان، ماموران انتظامی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش رکنا، وی افزود: با توجه به شرایط ویروس کرونا ماموران پلیس امنیت عمومی به مکان‌های مورد نظر اعزام و با هماهنگی مقام قضائی اقدام به پلمب هر دو باغ کردند.

فرمانده انتظامی "اوز" با بیان اینکه در این خصوص دو نفر از صاحبان برپایی مراسمات و 4 نفر که برابر رسم غلط شادی در عروسی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی کرده بودند نیز دستگیر شدند.

سرهنگ "محمدیان" با بیان اینکه استفاده از سلاح در مراسمات شادی موجب رعب و وحشت و قدرت نمایی می‌شود و خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد، گفت: در این ماموریت 4 قبضه اسلحه شکاری که در مراسم مورد استفاده غلط قرار گرفته شده است کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این شرایط که ویروس کرونا سلامتی شهروندان را تهدید می‌کند و برگزاری مراسم و مجالس عروسی طبق دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع می باشد، افراد فرصت طلب به دنبال سود جویی خود می باشند و اقدام به برگزاری چنین مراسماتی در باغ‌های شخصی می‌کنند که پلیس برابر قانون با آنان برخورد می‌کند.

کدخبر: 705685 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟