معرفی چهار مدیر استان فارس به هیات رسیدگی به تخلفات اداری

به گزارش رکنا، عبدالرضا قاسم پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، بیان کرد: نظارت ها در بخش اداری و دولتی با سختگیری های بیشتری اعمال می‌شود و شدیدتر است.

او، تصریح کرد: بارها تاکید شده، که دستگاه های اجرایی باید الگوی مردم در رعایت دستور العمل های بهداشتی باشند و بخشنامه‌های دولت و مصوبه های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا مبنی بر اجازه ندادن به ورود افراد بدون ماسک و ندادن خدمات به این افراد در دستگاه های اجرایی در همین راستا بوده است.

قاسم پور، ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی باید بر نحوه اجرای شیوه نامه های بهداشتی در محیط های اداری نظارت داشته باشند تا تمام بخش های زیر مجموعه دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، افزود: بر همین اساس تیم های نظارت اداری را راه اندازی کرد ه ایم که از مدت ها قبل کار بازرسی و نظارت را انجام می دهند.

او، اضافه کرد: برخی از ادارات ۲ تا ۳ بار اخطار گرفته بودند و تذکر مکتوب به آنان داده شده بود تا نظارت بیشتری بر روند اجرای دستور العمل های بهداشتی داشته باشند.

قاسم پور، اظهار کرد: استفاده ماسک از سوی کارکنان و ارباب رجوع، نبود ارائه خدمات به ارباب رجوع بدون ماسک، ضدعفونی و گندزدایی مستمر محیط، برگزار نشدن جلسات غیرضروری و رعایت دستور العمل های بهداشتی در جلسات از جمله مواردی است که دستگاه های اجرایی باید آن را رعایت کنند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، گفت: دستگاه های اجرایی که اماکن و مراکزی را تحت پوشش خود دارند باید بر میزان رعایت دستور العمل بهداشتی در این اماکن و مراکز نظارت کنند.

او، بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی باید مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا را به صورت کامل اجرا کنند، و مصوبه ای که اجرا نشود یا اجرای آن ناقص باشد از موارد تخلف مدیران است.

قاسم پور، تصریح کرد: تاکنون چهار نفر از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی شدند و اگر سایر دستگاه‌های اجرایی نیز دستور العمل های بهداشتی و مصوبات ستاد مدیریت بیماری کرونا را به طور کامل رعایت نکنند برابر ضوابط و مقررات با مدیران این دستگاه ها برخورد شده و به هیات رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می شوند.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، ادامه داد: مدیر هر دستگاه اجرایی باید نظارت لازم را داشته باشد تا در حوزه کاری خود محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی و ملی مدیریت بیماری کرونا اجرایی شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 626396 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟