وزیر آموزش و پرورش به وضعیت نامناسب معیشتی فرهنگیان توجه کند

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، بهمن طاهرخانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 19 آذر ماه) مجلس شورای اسلامی، در با تبریک 16 آذر روز دانشجو، تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور درخصوص بی برنامگی و حوادث پیش آمده اخیر گفت: نیاز است تدابیری اتخاذ شود تا امنیت اجتماعی و معیشتی مردم تامین شود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس به وزیر آموزش و پرورش درخصوص توجه به وضعیت نامناسب معیشتی فرهنگیان ، تامین سرانه آموزش و پرورش و دانش آموزان، امکان بهسازی و نوسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی مدارس، تامین تجهیزات آموزشی، تعیین تکلیف حق التدریسی ها و نهضتی ها و اجرا و تسریع طرح طبقه بندی فرهنگیان تذکر داد و تصریح کرد: تدابیری اتخاذ شود تا با تعامل سازنده مجلس، وزارت آموزش و پرورش و دولت اقدام شایسته ای در جهت رفع مشکلات فرهنگیان انجام شود.

وی به وزیر راه و شهرسازی در مورد تامین اعتبارات مورد نیاز مربوط به راهسازی روستایی و بین شهری و تامین قیر رایگان روستاها تذکر داد.

این نماینده مردم در مجلس دهم در تذکری خطاب به وزیر کشور، خواستار تامین اعتبار مورد نیاز شهرداری های حوزه انتخابیه شد.

طاهرخانی به رئیس بنیاد مسکن کشور درخصوص تامین قیر رایگان برای آسفالت مناطق روستایی و اجرای طرح هادی تذکر داد.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی به وزیر نیرو برای اصلاح شبکه های داخل روستایی، انتقال برق و تامین روشنایی معابر و افت فشار برق که باعث خسارات شدید و سوختن وسایل برقی مردم شده، تذکر داد.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی به سرپرست جهاد کشاورزی برای تامین کود مورد نیاز باغداران، کشاورزان و تامین و پرداخت حق بیمه محصولات کشاورزی و باغی حوزه انتخابیه تذکر داد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟